Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Tworzenia

2025stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Magia Tworzenia to magia typu Caster.

Opis

Jedna z form Magii Alchemicznej (tworzącej). Styl ten jest uważany za jeden z najbardziej uniwersalnych, możliwość tworzenia jest ograniczona tylko i wyłącznie przez magiczną moc użytkownika i jego wyobraźnię. Przy użyciu dwóch rąk mag tworzy bardziej stabilne kreacje. Natomiast korzystanie z jednej ręki jest szybsze jednak bywają mniej stabilne i ich moc jest niższa niż w przypadku tych pierwszych. Obecnie znane są tylko trzy rodzaje Magii Tworzenia. Lodowe Tworzenie to zdolność do tworzenia specjalnych lodowych ataków, które mogą być Statyczne czyli nieruchome, bądź Dynamiczne, w ruchu. Innym rodzajem Magii Tworzenia jest Drewniane Tworzenie które stosuje Laki Olietta. Ur, mistrz Lodowego Tworzenia twierdziła, że im bardziej twórczy jest mag tym więcej potencjału ma ich magia. I tworzenie wspomnień użytkownicy tego rodzaju Magii wykorzystują w zaklęciach swój umysł i wspomnienia. Potrafią także tworzyć hologramy własnej osoby, zapamiętując przy tym Magię, kroki, a nawet rytm bicia serca przeciwników. Inaczej niż w przypadku Lodowego Tworzenia i Drewnianego Tworzenia, nie ma potrzeby układania rąk w specjalne kombinacje. Wystarczy położyć palce na głowie.

Style

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki