Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Trującego Zabójcy Smoków

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Magia Trującego Zabójcy Smoków (毒の滅竜魔法, Doku no Metsuryū Mahō) jest Magią Caster, Zapomnianą Magią i jednym z rodzajów Magii Smoczego Zabójcy. Jej użytkownicy posługują się w zaklęciach trucizną.

Opis

Magia Trującego Zabójcy Smoków jest rodzajem Magii, która pozwala na włączenie elementu trucizny do ciała użytkownika, dając mu wyłączne cechy posiadane przez trujące smoki. Użytkownik jest w stanie swobodnie produkować i manipulować trucizną, która objawia się w postaci gazów toksycznych. Taki gaz wydaje się być w jakiś sposób "materialny", a więc może być używany jako skuteczne narzędzie tępe do zadawania obrażeń fizycznych wrogom, podczas gdy w tym samym czasie zarażają ich trucizną.[1] Trucizna produkowana przez Trującego Zabójcę Smoków najpierw zabiera siły zatrutemu przeciwnikowi i po upływie jakiegoś czasu zabija go.[2] Cobra sam twierdzi, że "uderzenie trującego smoka doszczętnie rozkłada wszystko, czego dotknie".[3]

Cobra je truciznę.jpg

Cobra zjada truciznę

Magia Trującego Zabójcy Smoków jest formą Magii Smoczych Zabójców, więc pozwala użytkownikowi na żywienie się zewnętrznymi źródłami trucizny, by zregenerować siły. Użytkownik nie może jednak korzystać z własnych tworów. Cobra korzystał z trucizny, którą tworzył Cubellios, dzięki czemu miał do niej stały dostęp.[4]

Jako że Cobra jest Sztucznym Smoczym Zabójcą, może swobodnie osiągać tryb Smoczej Siły. Kiedy jej użył, jego rękawy od płaszcza zostały zniszczone od razu po aktywacji przez truciznę wydzielaną z jego szponów.[5]

Zaklęcia

Podstawowe Ataki

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 150, strona 10
  5. Manga Fairy Tail: Rozdział 149, strony 22-23

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki