Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Rozpadu

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Magia Rozpadu (lit. Rozdzielenie) (分開, Punkai) jest Magią Caster, która demontuje obiekt na mniejsze części.

Opis

Magia, która pozwala użytkownikowi na rozpad i rozdzielenie swojego celu. Efekt Magii wydaje się być inny na żywym, niż na nieżywym celu.

Abiotyczny cel

Disassembly Magic.gif

Użycie Magii na nieżywym obiekcie

Użytkownik tworzy wzór sieci, która dotyka i przeszywa cel. Cel następnie rozdziela się na drobne kostki. Obiekt jednak nie traci swoich właściwości, jak ogień, który po demontażu stał się mniejszymi płomykami i szybko zgasł.

Biotyczny cel

Episode 99 - Disassembly Magic on Living Target.gif

Użycie Magii na żywym obiekcie

Użytkownik tworzy wzór białej sieci, która leci w stronę przeciwnika, dotyka i przeszywa go, materialnie i niematerialnie. Jednak zamiast ulec zniszczeniu na drobne kawałki, obiekt tworzy liczne, mniejsze wersje siebie. Okazuje się, że gdy Rozpad jest używany na żywym organiźmie, cel zostaje zmniejszony do małych rozmiarów i rozmnożony do takich samych wersji, co jednak jest śmiertelnie poważne. Według Gildartsa Clive'a, Natsu Dragneel był pierwszą osobą, która próbowała podjąć się dalszej walki, po przyjęciu na siebie tego zaklęcia. Czar ten nie powoduje trwałych uszkodzeń, ponieważ obiekt po chwili wraca do swojej pierwotnej formy. Gildarts wykazał również zdolność do cofania tego zaklęcia, kiedy będzie tego chciał. Sam jednak przyznał, że ma problemy z kontrolowaniem tej Magii, co pokazał w walce z Natsu.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki