Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Przedmiotu

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Magia Przedmiotu (ホルダーのマジック, Horudā Majikku) to typ Magii, która wymaga korzystania z zewnętrznego źródła do produkcji Magii. Zazwyczaj konieczne jest użycie swojej magicznej mocy. Zdarzają się jednak wyjątki. Za taki uchodzą przedmioty z Edolas, które były zasilane przez Lacrimę.

Opis

Magiczne Przedmioty pozwalają na korzystanie z Magii z zewnętrznego źródła, kosztem własnej mocy magicznej. Potrafią one wytworzyć Magię Caster, np. ogień z Magii Kart oraz taką, którą można użyć tylko za pomocą przedmiotu, np. Magia Gwiezdnych Duchów. Spora ilość Magów korzysta z magicznych przedmiotów w walce i jest to ich zazwyczaj jedyna forma walki lub podstawowa. Niektórzy korzystają z magicznych przedmiotów w celach rozrywkowych, np. Laxus używa Magicznych Słuchawek do słuchania muzyki, bez konieczności noszenia czegoś, do czego podłącza się te słuchawki.[1] Większość magicznych przedmiotów można znaleźć w Sklepach Magicznych lecz niektóre są tak rzadkie, że trzeba ich szukać, np. Złote Klucze do Bram Gwiezdnych Duchów.

W Edolas magiczne przedmioty nie są zasilane mocą magiczną użytkownika, ponieważ taka nie istnieje, tylko Lacrimą. Jest to skończone źródło mocy.[2] Przy regulowaniu mocy takich przedmiotów, można ich użyć wiele razy. Trwałość takiego przedmiotu zależy od ilości Lacrimy połączonej z przedmiotem. Magiczne przedmioty Kapitanów w Edolas wydają się mieć bardzo duże pokłady Magii.

Znane Magie Przedmiotu

Bronie

Przedmioty

Odzież

Zapomniana

Zobacz także

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 69, Okładka
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 172, strona 3

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki