FANDOM

Magia Kopiowania jest nienazwaną magią rodzaju Caster typu Transformacji.

Opis

Użytkownik tej magii może przemienić się w kogokolwiek bezbłędnie. W przeciwieństwie do normalnej magii Transformacji, magia ta pozwala użytkownikowi na uzyskanie od osoby w którą się przekształca wiedzy, magii i jej ostatnich myśli.[1] Ilość informacji, do których użytkownik może uzyskać dostęp jest oczywiście, ograniczony w przeciwieństwie do wiedzy, jaką posiada oryginał i nic poza tym.[2] Transformacja utrzymuje się tylko przez pięć minut, chcąc się przemienić użytkownik musi dotknąć danej osoby. Maksymalnie może on zachować zdolność do przekształcania się w dwie osoby, a dodatkowe przekształcenie wymaga zapomnienia o starszej transformacji.[3] Użytkownik może przekształcić się w pobliżu celu, bez dotykania go, jednak musiał mieć on wcześniejszy kontakt, w którym mógłby się w niego przemienić.[4] [5] Inny wariant tej magii sprawia, że użytkownik jest podobny pod względem wyglądu do przeciwnika, ale posiada taką samą siłę jak on.[6]

Transformacje Gemini

Lucy and Gemini Casting UM

Gemini jako Lucy

  • Lucy Heartfilia: Jako Lucy, Gemini używają jej bata jako broni.[7] Mogą wezwać inne duchy i kontrolować duchy, które zostały wezwane przez prawdziwą Lucy. Mogą rozpraszać męskich zboczonych przeciwników, za pomocą jej kobiecych wdzięków.[8] Podczas Wielkiego Turnieju Magicznego, Lucy łączy swoją magiczną moc z Gemini przemienionymi w nią samą, aby podwoić swoją magiczną moc i rzucić Uranometrię. Zaklęcie to jednak zostało rozproszone przez innego maga, zanim jego skutki mogły być widoczne.[9]

Transformacja Jaszczuroczłeków

Lizardman (Requip Version)

Jaszczuroczłek jako Erza

  • Erza Scarlet: Jako Erza, Jaszczuroczłek potrafi podmieniać zbroje i broń. Jednakże nie potrafi osiągnąć w tym takiej samej prędkości.
  • Virgo: Jako Virgo, Jaszczuroczłek potrafi podobnie jak Panna kopać głębokie tunele i walczyć za pomocą łańcuchów.
  • Loke: Jako Loke, Jaszczuroczłek potrafi używać Regulusa i zdaje się być bardzo dobrze wyszkolony w starciach fizycznych.
  • Plue: Jako Plue, Jaszczuroczłek nie posługuje się żadną magią i szybko pada ze zmęczenia.
  • Elfman Strauss: Jako Elfman, Jaszczuroczłek jest zdolny używać Przejęcia. Jednakże zamiast ręki do zaklęć wykorzystuje swój ogon.

Odniesienia

  1. Fairy Tail manga: Rozdział 143, str. 13
  2. Fairy Tail manga: Rozdział 143, str. 8
  3. Fairy Tail manga: Rozdział 175, str. 5-6
  4. Fairy Tail manga: Rozdział 272, str. 11
  5. Fairy Tail manga: Rozdział 269, str. 26
  6. Fairy Tail anime: Odcinek 70
  7. Fairy Tail manga: Rozdział 134, strona 10
  8. Fairy Tail manga: Rozdział 143, strona 9-12
  9. Fairy Tail manga: Rozdział 272, strony 11-16

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki