Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Ciemności

2079stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Magia Ciemności (闇の魔法, Yami no Mahō) to Magia Caster, w której wykorzystuje się element ciemności.

Opis

Magia Ciemności pozwala manipulować i kontrolować destrukcyjną Czarną Magię. Fizyczną formę wykorzystuje do niszczenia obiektów, blokowania ataków przeciwników i zbieranie rzeczy.[1] Kolor Magii waha się od różnych użytkowników (czerwony, fioletowy, czarny, zielony, itp.). Ataki najczęściej kształtują się w postaci nieziemskich zjaw, które można wykorzystać do różnych zaklęć w postaci tornad[2] i promieni. Duchy mogą być używane nawet do duszenia wrogów.[3] Prócz niszczącej i raniącej mocy, niektóre ataki mogą także powodować inne, czasem niemoralne efekty, jak np.: anulowanie zaklęć przeciwnika (zagłada Duszy), wysysanie duszy oraz usuwanie istnienia przeciwnika (Geneza Zero). Magia ta jest bardzo szkodliwa, ponieważ ma ona tendencje do uzupełnienia złowrogiej natury jej użytkowników.

Magia ta może być kontrolowana podobnie jak inne magie żywiołów. Przykładem takiej osoby jest Simon, który kontroluje ciemność i cień na danym obszarze, zalewając go ciemnością czarną jak smoła, w tym jego samego.[4]

Naturą tej Magii jest to, że jest słaba przeciwko Magii Światła. Można było to zobaczyć podczas walki Makarova z Josem Porlą.

Zaklęcia

Zaklęcia Braina

Zaklęcia Zero

Zaklęcia Josa Porli

Zaklęcia Jellala

Zaklęcia Mirajane

Zaklęcia Freeda

Zaklęcia Simona

Zaklęcia Midnighta

Zaklęcia Lapointe

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 82, strona 11
  2. Anime Fairy Tail: Odcinek 45
  3. Manga Fairy Tail: Rozdział 82, strony 15-16

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki