Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Ciała Niebieskiego

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Magia Ciała Niebieskiego (天体魔法, Tentai Mahō) to Magia Caster, która wiąże się z różnymi obiektami astrologicznymi i formami życia.

Opis

Jest to potężna forma Magii, która pozwala jej użytkownikowi używać właściwości wielu obiektów astronomicznych i innych form życia do walki, zazwyczaj w ofensywie.

Właściwości Magii Ciała Niebieskiego polegają głównie na obiektach astronomicznych, takich jak meteory[1] lub generacje i manipulacje energii gwiazd z własnego ciała.[2] Użytkownik może stworzyć potężne promienie lub podmuchy o dużej niszczycielskiej mocy, które poważnie ranią przeciwnika.[3][4][5][6] Światło nie jest jednak jedyną substancją używaną do tworzenia zaklęć. Mag jest w stanie wykorzystywać destrukcyjną siłę grawitacji w obszarze przeciwnika. Siła ta może być porównywalna do efektów wywołanych przez prawdziwy spadający meteor.[7]

Korzystanie z takiej Magii może być używane do drastycznego zwiększenia umiejętności rzucającego w różnych celach, np. okrywając swoje ciało Magią, która może znacznie zwiększyć naturalną prędkość.[1] Okazuje się jednak, że do manipulowania swoim ciałem potrzebne jest noszenie specjalnego stroju, zapewniającego aktywację tej Magii.[8]

Zaklęcia

Zobacz także

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 96, strony 10-12
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 96, strona 14
  4. Manga Fairy Tail: Rozdział 97, strony 4-5
  6. Anime Fairy Tail: Odcinek 63

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki