FANDOM

Magia Błyskawicy (雷系各種魔法 Kaminari Kei Kakushu Mahō) jest Magią Żywiołu Magii Caster, która wykorzystuje element błyskawicy.

Opis

Lightning Magic.gif

Magia Błyskawicy w użyciu

Elementarna Magia, która polega na wykorzystaniu pioruna i elektryczności. Użytkownicy tej Magii mogą stwarzać te elementy ze swoich ciał i manipulować nimi. Jednakże w odróżnieniu od innych typów Magii Żywiołów, użytkownicy Magii Błyskawicy wyglądają na zdolnych również wytwarzać ich elementy z lokalizacji z dala od nich, bądź tym z terenu[1] albo nieba.[2] Ataki pioruna funkcjonują przez porażenie przeciwników do różnych stopni i są to zaklęcia potrafiące całkowicie sproszkować wrogów, z powodu niezwykle wysokiego napięcia elektrycznego.[3] Z powodu wysokiej liczby wyprodukowanych piorunów podczas użytku, błyskawice również mogą być odpowiednio wykorzystane przez moment, powodując utratę wzroku u przeciwników.[4]

Podobnie jak inne rodzaje Magii Żywiołów, Magia Błyskawicy pozwala użytkownikowi zmienić swoje ciało do kontrolowanego elementu: poprzez przekształcenie do błyskawicy, użytkownik jest w stanie uniknąć ataków fizycznych i mieć dodatkowo możliwość podróżowania dookoła na bardzo duże szybkości i atakując wszystkich lub wszystko, z czym się zetknie, podobnie jak prawdziwy piorun.[5][6]

Jest to bardzo potężna Magia Żywiołów, która ma wiele możliwości wykorzystania. Może być również wprowadzona do Magicznej Lacrimy, co widać w Hali Grzmotów Laxusa Dreyara.[7]

Zaklęcia

Zaklęcia Laxusa Dreyara

Zaklęcia Mirajane Strauss (tylko w Anime)

Zaklęcia Erzy Scarlet (tylko w Anime)

Zaklęcia Klodoy (tylko w Anime)

Zaklęcia Yuri'ego Dreyara

Zaklęcia Deneba

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 105, strona 8
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 105, strony 21-23

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki