Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Błyskawicy

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Magia Błyskawicy (雷系各種魔法 Kaminari Kei Kakushu Mahō) jest Magią Żywiołu Magii Caster, która wykorzystuje element błyskawicy.

Opis

Lightning Magic.gif

Magia Błyskawicy w użyciu

Elementarna Magia, która polega na wykorzystaniu pioruna i elektryczności. Użytkownicy tej Magii mogą stwarzać te elementy ze swoich ciał i manipulować nimi. Jednakże w odróżnieniu od innych typów Magii Żywiołów, użytkownicy Magii Błyskawicy wyglądają na zdolnych również wytwarzać ich elementy z lokalizacji z dala od nich, bądź tym z terenu[1] albo nieba.[2] Ataki pioruna funkcjonują przez porażenie przeciwników do różnych stopni i są to zaklęcia potrafiące całkowicie sproszkować wrogów, z powodu niezwykle wysokiego napięcia elektrycznego.[3] Z powodu wysokiej liczby wyprodukowanych piorunów podczas użytku, błyskawice również mogą być odpowiednio wykorzystane przez moment, powodując utratę wzroku u przeciwników.[4]

Podobnie jak inne rodzaje Magii Żywiołów, Magia Błyskawicy pozwala użytkownikowi zmienić swoje ciało do kontrolowanego elementu: poprzez przekształcenie do błyskawicy, użytkownik jest w stanie uniknąć ataków fizycznych i mieć dodatkowo możliwość podróżowania dookoła na bardzo duże szybkości i atakując wszystkich lub wszystko, z czym się zetknie, podobnie jak prawdziwy piorun.[5][6]

Jest to bardzo potężna Magia Żywiołów, która ma wiele możliwości wykorzystania. Może być również wprowadzona do Magicznej Lacrimy, co widać w Hali Grzmotów Laxusa Dreyara.[7]

Zaklęcia

Zaklęcia Laxusa Dreyara

Zaklęcia Mirajane Strauss (tylko w Anime)

Zaklęcia Erzy Scarlet (tylko w Anime)

Zaklęcia Klodoy (tylko w Anime)

Zaklęcia Yuri'ego Dreyara

Zaklęcia Deneba

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 105, strona 8
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 105, strony 21-23

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki