Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Żelaznego Zabójcy Smoków

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Magia Żelaznego Zabójcy Smoków (鉄の滅竜魔法 Tetsu no Metsuryū Mahō) to magia typu Caster, Zapomniana Magia oraz rodzaj Magii Smoczego Zabójcy. Jedynym znanym użytkownikiem jest Gajeel Redfox.

Opis

Rodzaj magii, który daje użytkownikowi pewne cechy unikalne dla żelaznych smoków, pozwalając im na włączenie elementu żelaza (a co za tym idzie, ze stali) do ciała, dając im możliwość zmiany części ciała (lub całość) w żelazo które może być kształtowana w wielu formach do różnych celów, oraz do wytwarzania żelaznych przedmiotów.

Gajeel-hand-transformation.gif

Podstawowa transformacja ręki

Magia ta opiera się na wykorzystywaniu żelaza zarówno do ataku i obrony, a użytkownik jest w stanie stworzyć szeroki wachlarz broni ze swojego ciała do atakowania przeciwników zarówno w walce wręcz i na odległość, a także na pokrycie swojego ciała żelazem w celu znacznego zwiększenia swojej obrony, jednocześnie znacząco zwiększając swoją ofensywę. Gajeel Redfox stwierdził również, że metal wyprodukowany przez tę Magię jest silniejszy niż normalnie, co później zostało potwierdzone przez Pantherlily.

Episode 43 - Gajeel shows up.jpg

Gajeel spożywa żelazo

Magia Żelaznego Zabójcy Smoków również pozwala użytkownikowi na spożywanie zewnętrznych źródeł żelaza w celu zregenerowania swych sił i przywrócenia swego ciała do zdrowego stanu, choć, podobnie jak Ognisty Smoczy Zabójca nie może zjeść żelaza, które sam stworzył.

Zaklęcia

Podstawowe Ataki

Zaawansowane Ataki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki