Fandom

Fairy Tail Wiki

Macao Conbolt

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Macao Conbolt (マカオ・コンボルト, Makao Konboruto) — jest Magiem Fairy Tail, po zniknięciu Makarova, został Czwartym Mistrzem Gildii. Ma Syna o imieniu Romeo, o którego bardzo się troszczy.

Wygląd

Macao jest początkowo przedstawiany jako człowiek z lekkim umięśnieniem, z krótkimi, prostymi, zaczesanymi do tyłu czarnymi włosami. Ma ciemne brwi liniowe, ciemne oczy i wydatny nos. Dolna część jego twarzy pokryta jest rzadkim zarostem, w tym cienkim wąsem. Mówi się, że był atrakcyjny dla dziewcząt. W młodości jego włosy wydawały się być dłuższe, miał też mniej zarostu.

Jednak siedem lat spędzonych bez wielu silnych magów z Fairy Tail upłynęły w stresie, który zaczął zbierać żniwo w Macao, który zaczyna wyglądać o wiele starzej, niż jest w rzeczywistości, po zdobyciu licznych zmarszczek na twarzy. Są jeszcze bardziej wyraźne jego łysienie głowy i czoła. Ma też o wiele widoczniejsze wąsy.

Jako mistrz Gildi Fairy Tail, Makao zachowuje elegancki strój, ale jest on mniej przypadkowy. Wciąż przywdziewa długą, jasną kurtkę z ciemniejszymi krawędziami, wysoki kołnierz i ciemne magnety sięgające nadgarstków. Spodnie Makao są ciemne i jasne, a jego buty nadal mają charakterystyczny dla nich wygląd, pokryte są skomplikowanym wzorem, który miesza się w ciemne i jasne części.

Osobowość

Jest bardzo sympatycznym i koleżeńskim magiem. Łączy go przyjacielska rywalizacja z przyjacielem z dawnych lat, Wakabą Mine.

Ma małą słabość w stosunku do kobiet, po rozwodzie nie ma obiekcji, żeby umawiać się z młodszymi, szczególnie, że nadal wzbudza ich zainteresowanie. Swego czasu był obiektem uczuć Cany Alberony.

Ma ukochanego syna, Romeo, z pierwszego małżeństwa, dla którego jest gotowy zrobić absolutnie wszystko.

Historia

Macao younger.jpg

Młody Macao

Jest jednym ze "starej gwardii" Fairy Tail. W młodości był bardzo przystojnym młodzieńcem, z dużym powodzeniem u kobiet. Ustatkował się i nawet jedną z nich poślubił, jednakże przez swoje zamiłowanie do pracy i gildii, nie był w stanie poświęcić żonie wystarczająco czasu, więc był zmuszony rozwieść się z nią. Mają razem syna, Romeo, który jest oczkiem w głowie taty.

Po jakimś czasie od rozwodu, zaczął się umawiać z młodszymi dziewczętami. Gdy jedna z nich została jego dziewczyną, Cana pogrążyła się w depresji.

Magia i Umiejętności

Purple Net.jpg

Purpurowa Sieć

Purpurowa Flara: Używa specyficzną magię płomienia, która nie gaśnie nawet na wietrze czy pod wpływem wody. Podobną magię używa Bora. To on nauczył Natsu kreowania płomienia i nadawania mu kształtu.

  • Purpurowa Sieć: Ogień z jego dłoni kieruje się w stronę przeciwników i łapie ich w sieci (tylko w anime).
  • Purpurowy Deszcz: Ogień przyjmuje formę licznych, pojedynczych pocisków (tylko w anime).

Transformacja: Macao jest bardzo uzdolniony w magii transformacji, udało mu się nawet oszukać specjalistkę w tej dziedzinie, Mirajane.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki