Fandom

Fairy Tail Wiki

Lyra

2079stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lira jest jednym z Gwiezdnych Duchów należących do Srebrnych Kluczy.

Wygląd

Lira ma wygląd młodej i uroczej dziewczyny. Ma jasne oczy i długie, jasnobrązowe włosy, lekko falujące się na końcu. Ma zaróżowione policzki i niemalże zawsze uśmiech na twarzy. Zazwyczaj ubiera się w długą, błękitną sukienkę w duże serca, krótkie skórzane buty. Do tego nosi różowy czepek i takąż narzutkę na ramiona. Na plecach ma parę skrzydeł i nosi ona olbrzymią harfę na plecach.

Osobowość

Jest bardzo wesołym Duchem. Cieszy ją kiedy jej właściciel ją przywołuje i czasem szczerze dziwi się, gdy robi to zbyt rzadko. Nie można jej odmówić jednego, jest bardzo inteligentna i ma całkiem dużą wiedzę na temat ziemskiej magii, gdyż to ona zorientowała się, że magią którą obserwują to właśnie "Księżycowe Krople".

Historia

Aktualnie, nie znany jest sposób w jaki Lucy zdobyła jej Klucz. Bardzo możliwe jest, że po prostu go kupiła w sklepie z artykułami magicznymi, tak jak było w przypadku Małego Psa.

Magia i Umiejętności

Lyra's playing.jpg

Lira podczas gry

Harfa: Lira nie jest Duchem bojowym. Jej umiejętnością jest nieprawdopodobnie piękna gra na harfie połączona ze śpiewem. Nie pokazano jeszcze w serii osoby, której by nie sprawiła przyjemności.

Ciekawostki

  • Może być przywoływana tylko trzy razy w całym miesiącu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki