Fandom

Fairy Tail Wiki

Lulu

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lulu jest mieszkanką Wyspy Galuny.

Wygląd

Lulu Demon Form.jpg

Lulu jako Demon.

Lulu jest niebieskoskórym demonem o krótkich włosach i dużych, jasnoniebieskich zębach wybitnych w podbródek. Jej brzuch i ramiona są ciemniejsze niż reszta jej ciała. Nosi pomarańczową stanik połączony z zieloną spódnicą, oprócz dużego fioletowego naszyjnika posiada również i biały naszyjnik z żółtym paskiem na szyi. W swej ludzkiej postaci, Lulu jest młodą kobietą z bladą skórą i krótkimi, niebieskimi włosami.

Fabuła

Saga Wyspy Galuna

Lulu pojawia się wraz z resztą mieszkańców w chwili przybycia Natsu, Graya, Happy'ego i Lucy. Kiedy burmistrz Moka opowiada im o zaistniałej sytuacji, Lulu pokazuje im swoją nogę, podobną do demona. Następnie wyjaśnia ona magom całą sytuację. W tym momencie księżyc staje się fioletowy, a mieszkańcy zmieniają się w pełnych demonów. Gray budzi się w miejscu, w którym powinno znajdować się miasto, po pokonaniu Lyona Lulu pozdrawia go i mówi, że wszyscy mieszkańcy musieli przenieść się tutaj, ponieważ wioska została zniszczona. Mówi mu ona również że dzięki pomocy jego i jego przyjaciół żadnemu z mieszkańców nie grozi niebezpieczeństwo. Informuje go także o tym, iż jego przyjaciele czekają na niego w sąsiednim namiocie. Później okazuje się, że mieszkańcy w rzeczywistości byli demonami a nie ludźmi, potrafili się w nich przemieniać, ale przez oddziaływanie Księżycowych Łez pomylili zaklęcie i żyli w myśli, że ich prawdziwą postacią jest człowiek.

Saga Festiwalu Walk

Lulu i Boka w swojej ludzkiej postaci przybywają do Magnolii i oglądają paradę na dachu, z dala od ludzi.

Magia i Umiejętności

Transformacja: Lulu podobnie jak wszystkie demony z Wyspy Galuna potrafi zmieniać się w ludzi.

Latanie: Tak jak każdy demon, Lulu potrafi latać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki