Fandom

Fairy Tail Wiki

Lullaby

1967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Lullaby (呪歌 [ララバイ], Rarabai, lit. Przeklęta Pieśń) jest jednym z tworów Zerefa oraz zaklęciem Magii Życia.[1] Był jednym z głównych czarnych charakterów w Sadze Lullaby.

Wygląd

Lullaby ma dwie formy, a zatem też dwa wyglądy. Posiada początkowy wygląd, czyli Formę Fletu oraz Formę Demona.

W formie fletu nie może mówić ani się poruszać, a jego wielkość ma prawie 50 centymetrów długości. Prawdopodobnie jest z drewna i ma czaszkę z trzema oczami na jednym końcu. Drugi koniec podobny jest do korzenia.[2]

Flet może przekształcić się w wielkiego demona. W pełnej postaci flet ma o wiele większą wysokość. Prawdopodobnie ma troje oczu, dwie nogi, dwie ręce i jedną głowę. Istnieje wiele wycięć w jego ciele.[3]

Historia

Pierwotnie flet miał możliwość "zabójstwa przez przekleństwo", co oznacza, że ​​przeklinał cel i powodował jego śmierć. Po tym, jak został zdobyty przez Zerefa, zaczął się rozwijać i zyskał zdolność przeklinania każdego, kto słyszy jego melodię, za wyjątkiem Magów Caster.[4]

Fabuła

Saga Lulllaby

Erigor miał zamiar wykorzystać Lullaby, aby zabić mistrzów gildii, którzy mieli obrady w Mieście Clover. Lullaby został przekształcony w demona jednak Natsu Dragneel, Gray Fullbuster i Erza Scarlet łatwo pokonali flet. Obecnie jest w rękach Rady Magii.[5]

Magia i Umiejętności

Lullaby efect.jpg

Efekt Lullaby

Klątwa Dźwięku: Lullaby ma możliwość, kiedy jest w postaci fletu, zagrania pieśni. Kiedy gra tę pieśń, produkuje utwór, który powoduje u słuchacza, z wyjątkiem rzucającego, śmierć.[6]

Występy w innych Mediach

Gry Wideo

Fairy Tail Portable Guild

Lullaby po raz pierwszy pojawia się w oficjalnej grze wideo, Fairy Tail Portable Guild. Jest jednym z najpotężniejszych bosów w grze. Podobnie jak w większości tego typu grach, rozmiar Lullaby został zmniejszony.[7]

Fairy Tail Gekitou! Madoushi Kessen

Jest także podzielony na trzy różne formy na trzech zupełnie innych poziomach w grze DS, Fairy Tail Gekitou! Madoushi Kessen.[8]

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 21, strony 2-4
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 12, strona 17
  5. Manga Fairy Tail, Rozdział 21, strony 2-14
  7. Fairy Tail Portable Guild
  8. Fairy Tail Gekitou! Madoushi Kessen

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki