Fandom

Fairy Tail Wiki

Lucy Heartfilia kontra Sherry Blendy

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Poprzednia:

Gray Fullbuster kontra Lyon Vastia

Równoległa:

Natsu Dragneel kontra Yuka Suzuki i Toby Horhorta

Następna:

Natsu Dragneel kontra Lyon Vastia

Lucy Heartfilia vs. Sherry Blendy
Lucy beats Sherry.jpg
Saga:

Saga Wyspa Galuna

Miejsce:

Wyspa Galuna

Wynik:

Zwycięża Lucy Heartfilia

Strony
Moce i Umiejętności

Lucy Heartfilia

Taurus

  • Topór

Plue

  • Żadne

Aquarius

Sherry Blendy

Poniesione Szkody
  • Lucy Heartfilia jest powierzchownie ranna
  • Sherry Blendy jest powierzchownie ranna
  [Źródło]
Lucy Heartfilia kontra Sherry Blendy to walka między magiem z Fairy Tail, Lucy Heaftilią a byłym magiem Lamia Scale, Sherry Blendy.

Prolog

Lucy tries to stop Sherry.jpg

Lucy próbuje zatrzymać Sherry i Angelicę

Z rozkazu Lyona VastiiToby Horhorta,Yuka Suzuki i Sherry Blendy próbują zniszczyć wioskę na Wyspie Galuna. Yuka stwierdza, że pokonanie 2 magów i 50 mieszkańców może im zająć najwyżej 15 minut. Gdy Lucy i Natsu przygotowują się do walki, zirytowany Happy krzyczy by liczono jego jako trzeciego maga. Sherry i Angelica próbują zaatakować Natsu, lecz chłopak unika ataku. Lucy przypadkowo łapie pazur wielkiego szczura i odlatuje wraz z nim i Blendy. Heartfilia postanawia połaskotać Angelicę przez co szczur zaczyna się śmiać i spada na ziemię wraz z dwoma dziewczynami. Lucy spada w sam środek lasu. Dziewczyna niedaleko siebie zauważa płaczącą Sherry, która mówi, że teraz Lyon nigdy jej nie pokocha. Wściekła krzyczy, że nie wybaczy jej tego i tego co zrobiła Angelice. 

Walka

Wood Doll.jpg

Drewniana Lalka

Sherry natychmiastowo atakuje Lucy Drewnianą Lalką, lecz Heartfilia unika ataków lalki i będąc jeszcze w powietrzu przyzywa Taurusa, który przecina lalkę toporem. Blendy jest zaskoczona widząc, że Lucy jest Magiem Gwiezdnych Duchów i na dodatek posiada złoty klucz. Po pokonaniu drzewnej lalki Byk krzyczy, że ciało Heartfilii jak zwykle jest najlepsze. Sherry mówi, że kazanie mówienia takich rzeczy Gwiezdnym Duchom i cieszenie się z tego jest nieprzyzwoite. Rozwścieczona Lucy odpowiada, że nie kazała Taurusowi tego mówić i tym bardziej się z tego nie cieszy. Gdy Heartfilia każe Bykowi zaatakować Blendy, dziewczyna uśmiecha się i mówi pod nosem, że Magowie Gwiezdnych Duchów są w bardzo niekorzystnej sytuacji walcząc z nią. 

Lucy attacked by Taurus.jpg

Taurus pod kontrolą Sherry

Taurus biegnie w stronę Sherry, lecz nagle zatrzymuje się i atakuje Lucy. Przerażona Heartfilia pyta Byka co się dzieje. Taurus przewraca ją na ziemię i wyjaśnia, że nie może kontrolować swojego ciała. Blendy tłumaczy Lucy, że jej Magia Zabawy Lalkami umożliwia jej kontrolowanie także Gwiezdnych Duchów. Blendy rozkazuje Bykowi rozebrać Lucy, Taurus komentuje, że to będzie dla niego przyjemność, słysząc to Heartfilia pyta czy on naprawdę jest kontrolowany. Gwiezdny Duch przeprasza Lucy, która stara się bezskutecznie zamknąć Bramę Byka

Taurus Gate closes.jpg

Wymuszone zamknięcie bramy

Sherry komentuje, że Lucy nie uda się zamknąć Bramy, bo wrota zamkną się tylko za zgodą obu stron; ducha i gwiezdnego maga. Heartfilia krzyczy do Taurusa by zamknął wrota, lecz kontrolowany Gwiezdny Duch nie reaguje na jej wołanie. Blendy kpi z dziewczyny i pyta ją czy magowie z Fairy Tail są tylko na takim poziomie. Lucy po raz kolejny próbuje zamknąć Bramę Byka, tym razem udaje jej się i Taurus znika. Sherry tak jak i Lucy są zaskoczone tym, że Heartfilii udało się jednostronnie zamknąć wrota gwiezdnego ducha. Blendy mówi, że nie doceniła Lucy, w tym czasie dziewczyna wstaje z ziemi gotowa do dalszej walki. 

Plue under Sherry's control.jpg

Plue pod kontrolą Sherry

Członkini Fairy Tail z pewnością siebie mówi, że prawdziwa walka zaczyna się teraz. Sherry ostrzega ją jednak, że jej gwiezdne duchy na nią nie działają. Lucy ignoruje jej słowa i przywołuje Małego Psa, Plue. Blendy używa Lalkarza i przejmuje kontrolę nad Plue, który zaczyna atakować Heartfilię. Jednak Gwiezdny Duch Małego Psa nie posiada żadnych umiejętności bojowych i nie robi dziewczynie najmniejszej krzywdy. Gdy Sherry jest zajęta kontrolowaniem Plue, Lucy wyjmuje swój bat i atakuje dziewczynę, niestety Blendy unika ciosu. Sherry anuluje kontrolę nad Plue i urzywa Kamiennej Lalki, która atakuje Lucy. Uciekając przed Kamienną Lalką, Heartfilia zastanawia się czy posiada Gwiezdnego Ducha, który potrafiłby zniszczyć lalkę Blendy. Sherry goni ją tak długo aż docierają do morza. Lucy mówi do siebie, że mogłaby przywołać wodnika, lecz woda nie zniszczy kamienia, a Aquarius zwykle zmywa ją razem z jej wrogami. Dziewczyna wpada na pewien pomysł, szybko wchodzi do wody i przywołuje Aquarius. 

LucyvsSherry.jpg

Lucy vs. Sherry

Blendy jest zaskoczona widząc, że Lucy posiada tak potężnego ducha jak Aquarius. Heartfilia każe Wodnikowi zająć się Sherry, lecz Aquarius odpowiada, że Lucy jest bardzo głośna i dlatego do tej pory nie znalazła sobie chłopaka. Sherry używa Lalkarza i przejmuje kontrolę nad  Wodnikiem i mówi Lucy, aby zamknęła bramę, lecz dziewczyna odpowiada, że Aquarius jest jej asem w rękawie i nie może tego zrobić. Blendy każe Aquarius pozbyć się Heartfilii. Wodnik odpowiada, że bez rozkazywania jej i tak chciała to zrobić i tworzy ogromną falę, która zmywa Lucy i Sherry. Po chwili Aquarius nazywa Blendy i Heartfilię głupimi i zamyka swoją bramę. Lucy mająca zawroty głowy po ataku wodnika, wyjaśnia, że Aquarius zawsze atakuje i wrogów i przyjaciół. Sherry, także mająca zawroty głowy, odpowiada, że była nieostrożna, dodaje jednak, że wodnik nie była w stanie zniszczyć jej kamiennej lalki. Heartfilia odpowiada, że nie było takiej potrzeby, bo przez swoje oszołomienie i zawroty głowy Sherry nie może kontrolować swojej lalki. Obydwie zaczynają bić się jak małe dziewczynki, lecz Lucy kończy pojedynek uderzając swoją przeciwniczkę ramieniem w szyję.

Następstwa

Angry Erza.jpg

Wściekłość Erzy

Pokonana Sherry mówi Angelice, aby ją pomściła. Angelica atakuje Heartfilię z powietrza, lecz Lucy nie może poruszać nogami. Wydaje się, że gigantyczny szczur spadnie wprost na Heartfilię, lecz z opresji ratuje ją Erza Scarlet. Lucy na początku jest szczęśliwa, że widzi Erzę, lecz gdy Scarlet rzuca jej złowrogie spojrzenie, Heartfilia przypomina sobie, że złamali zasady i wyruszyli na misję Klasy-S bez pozwolenia mistrza. Lucy wyjaśnia Erzie sytuacje mieszkańców wyspy, lecz Scarlet odpowiada, że ją to nie obchodzi. Heartfilia próbuje ją przekonać, aby mogli chociaż zakończyć zadanie, lecz Scarlet twardo mówi, że Lucy, Gray, Natsu i Happy zdradzili mistrza i nie ujdzie im to na sucho.

Więcej w Fandom

Losowa wiki