Fandom

Fairy Tail Wiki

Lucy Heartfilia kontra Juvia Lockser

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Erza Scarlet kontra Sherry Blendi & Yuka Suzuki

Równoległa:

Fairy Tail kontra Phantom Lord

Następna:

Elfman Strauss kontra Gajeel Redfox

Lucy Heartfilia kontra Juvia Lockser
Juvia's water lock.jpg
Saga:

Saga Phantom Lord

Miejsce:

Miasto Magnolia

Wynik:

Zwycięża Juvia Lockser

Strony
Moce i Umiejętności

Lucy Heartfilia

  • Brak

Juvia Lockser

Poniesione Szkody

Lucy Heartfilia nie odnosi żadnych obrażeń.

Juvia Lockser nie odnosi żadnych obrażeń.

  [Źródło]

Lucy Heartfilia kontra Juvia Lockser to walka stoczona pomiędzy Magiem Fairy Tail, Lucy Heartfilią, a Magiem klasy S Phantom Lorda - Juvią Lockser.

Prolog

Mistrz Phantom Lord, Jose Porla, wysłał Gajeela by zniszczył budynek Gildii Fairy Tail, gdy będzie opustoszały. Nie wytrąciło to jednak Mistrza Fairy Tail z równowagi, który wolał utrzymać pokój.[1] Dopiero atak Redfoxa na drużynę Shadow Gear wprawia Makarova w szał i ogłasza on wojnę z Phantom Lord.[2]

Shadow Gear after Gajeel's attack.jpg

Shadow Gear zostało pokonane

Podczas gdy reszta gildii brała udział w walce, Lucy została w Magnolii aby zaopiekować się rannymi.[3]

Walka

The Sunshower.jpg

Co to za ulewa?

Spacerując ulicami Magnolii, Lucy narzeka na swoich kolegów z gildii, którzy zostawili ją w mieście z zadaniem opieki na członkami Shadow Gear.[4] Nagle, ku jej zaskoczeniu, zaczyna padać deszcz. W tym samym czasie, zauważa tajemniczą kobietę która przechodzi obok niej i zdaje się mówić do siebie. Zaczyna monolog słowami: "Kapu, kapu, kap." i dodaje że Juvia jest Deszczową Kobietą. Gdy się mijają, Juvia pyta blondynkę o imię. Zanim Lucy zdążyła odpowiedzieć, niebieskooka kobieta pożegnała się z nią i otworzyła parasol.[5]

Sol.jpg

"Monsieur Sol"

Wtem, z ziemi wyłania się postać mężczyzny. Woła na niebiesko-włosą "Juvia-sama" i mówi jej że nie może teraz porzucić swojej misji. Juvia zwraca się do niego "Monsieur Sol". Sol wskazuje na Lucy i oznajmia że znaleźli już swój cel. Formalnie przedstawia się napotkanej dziewczynie i oznajmia że właśnie spotkała członków drużyny 4 Żywioły.[6]

Lucy caught by water prison.JPG

Lucy uwięziona przez Wodne Więzienie

Lucy jest zaskoczona tym że są z wrogiej gildii. Wzbudza to w niej chęć zemsty za krzywdy jakie zrobili jej przyjaciołom, szczególnie Levy McGarden, i sięga po klucze. Jednakże, Sol zaznacza że to Gajeel sprawił im tyle bólu, nie oni, choć gildia wyraziła na to zgodę. Nagle, Lucy zostaje zamknięta w wielkiej kuli wody. Dziewczyna usiłuje wydostać się, lecz Juvia wyjaśnia że z Wodnego Więzienia nie można się uwolnić. Mówi jej także, by się nie martwiła, ponieważ nie ma zamiaru ją zabić. Sol deklaruje zwycięstwo Deszczowej Kobiety.[7]

Następstwa

Lucy gubi swoje klucze, które upuściła na ziemię, gdy Juvia uwięziła ją.[8] Zostaje oddana w ręce Mistrza Gildii Phantom Lord i później pokazana Makarovowi za pomocą Projekcji Psychicznej.[9]

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 47, Strona 7
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 47, Strony 21-23
  4. Fairy Tail Anime: Odcinek 21
  7. Fairy Tail Manga: Rozdział 48,Strony Pages 17-19
  8. Fairy Tail Manga:Rozdział 48, Strona 19
  9. Fairy Tail Manga: Rozdział 49, Stona 16

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki