Fandom

Fairy Tail Wiki

Lucy Heartfilia i Natsu Dragneel kontra Everlue

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Poprzednia:

Lucy Heartfilia i Happy kontra Duke Everlue

Następna:

Natsu Dragneel i Gray Fullbuster kontra Nienazwana Drużyna Eisenwald

Lucy Heartfilia i Natsu Dragneel kontra Duke Everlue
Lucy and Cancer defeats Everlue.jpg
Saga:

Saga Daybreak

Miejsce:

Rezydencja Everlue

Wynik:

Zwyciężają Lucy Heartfilia i Natsu Dragneel

Strony
Moce i Umiejętności

Lucy Heartfilia

Cancer

  • Nożyczki

Natsu Dragneel

Duke Everlue

Virgo

Poniesione Szkody
  • Lucy Heartfilia nie odnosi żadnych obrażeń
  • Natsu Dragneel nie odnosi żadnych obrażeń
  • Duke Everlue jest powierzchownie ranny
  [Źródło]
Lucy Heartfilia i Natsu Dragneel kontra Duke Everlue to walka między magami z Fairy Tail, Lucy Heartfilią i Natsu Dragneelem a skorumpowanym politykiem z Miasta Shirotsume, Duke'iem Everlue.

Prolog

Evarlue summon Virgo and Natsu.jpg

Niespodziewany gość i nowy przeciwnik... Natsu Dragneel

Chcąc dowiedzieć się jaki sekret skrywa Daybreak, Duke Everlue rusza w pościg za Lucy. Po znalezieniu jej, Everlue, Heartfilia i Happy zaczynają walczyć. W trakcie pojedynku, Duke przywołuje Virgo, która przybywa wraz z niespodziewanym gościem i nowym przeciwnikiem Everlue, Natsu Dragneelem.

Walka

Natsu beats Virgo.jpg

Natsu pokonuje Virgo

Wszyscy, włącznie z Natsu zastanawiają się jakim cudem został przywołany wraz z Virgo. Heartfilia mówi do siebie, że jest niemożliwym dla człowieka przedostanie się ze świata ludzi do Świata Gwiezdnych Duchów. Kiedy zdezorientowany Dragneel pyta Lucy co ma robić, dziewczyna odpowiada, że musi pozbyć się Virgo.

Cancer attack Evarlue.jpg

Cancer atakuje Everlue

Natsu następnie uderza Virgo i pokonuje ją jednym ciosem. W tym czasie, Lucy używa swojego bicza, który oplata się wokół szyi Everlue uniemożliwiając mu ucieczkę pod ziemię. Dziewczyna następnie ciągnie za bicz wyrzucając Duke'a Everlue w powietrze, po czym razem z Cancerem atakuje znajdującego się w powietrzu mężczyznę. Oprócz obcięcia mu wszystkich włosów, Lucy i Cancer sprawiają, że Duke Everlue jest niezdolny do walki.

Następstwa

Daybreak's Magic.jpg

Magia Daybreak

Po pokonaniu Duke'a Everlue, Lucy, Natsu i Happy zanoszą Daybreak do Kaby'ego Melona. Informują go, że książka jest zaczarowana przez Zekuę Melona i w rzeczywistości Daybreak jest napisany dla jego syna, Kaby'ego. Po chwili książka zaczyna świecić, a litery, które się w niej znajdowały zaczynają zmieniać swoje miejsca. Tytuł książki "Daybreak" zmienia się na "Dear Kaby".

Więcej w Fandom

Losowa wiki