Fandom

Fairy Tail Wiki

Lucy Heartfilia i Happy kontra Everlue

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednia:

Natsu Dragneel kontra Virgo i Pokojówki Everlue

Równoległa:

Natsu Dragneel kontra Znikający Bracia

Następna:

Lucy Heartfilia i Natsu Dragneel kontra Duke Everlue

Lucy Heartfilia i Happy vs. Duke Everlue
Happy uderza Everlue.jpg
Saga:

Saga Daybreak

Miejsce:

Rezydencja Everlue

Wynik:

Natsu Dragneel przyłącza się do walki

Strony
Moce i Umiejętności

Lucy Heartfilia

Cancer

  • Nożyczki

Happy

Duke Everlue

Poniesione Szkody
  • Lucy Heartfilia nie odnosi żadnych obrażeń
  • Happy nie odnosi żadnych obrażeń
  • Duke Everlue nie odnosi żadnych obrażeń
  [Źródło]
Lucy Heartfilia i Happy kontra Duke Everlue to walka między magami z Fairy Tail, Lucy Heartfilią i Happym a politykiem z Miasta Shirotsume, Duke'iem Everlue.

Prolog

Lucy unieruchomiona przez Everlue.png

Lucy unieruchomiona przez Everlue

Po odkryciu sekretu książki "Daybreak", Lucy ukrywa się w tunelu pod Rezydencją Everlue. Duke Everlue, ciekawy jaki sekret skrywa książka, podąża za Heartfilią. Korzystając z jego Nurka podkrada się do niej, chwyta ją za ręce unieruchamiając ją.

Walka

Happy uderza Everlue.jpg

Happy uderza Duke'a Everlue

Everlue prosi Lucy aby powiedziała mu jaka jest tajemnica Daybreak, lecz dziewczyna odmawia. Mężczyzna grozi jej, że jeśli mu nie powie to połamie jej ręce. Jednakże nie udaje mu się spełnić swojej groźby gdyż Happy kopie go w twarz. Exceed po chwili wpada do wody ściekowej. Heartfilia prosi go by z niej wyszedł. Happy odmawia twierdząc, że woda jest bardzo przyjemna. Lucy mówi Everlue, że teraz role się odwróciły i jeśli on pozwoli jej zatrzymać książkę to mu wybaczy, jednak Duke Everlue postanawia zignorować jej ostrzeżenie.

Duke Everlue demonstruje Lucy swoją magię.jpg

Everlue demonstruje Lucy swoją magię

Mężczyzna używa Nurka i wielokrotnie atakuje Heartfilię, lecz dziewczynie udaje się uniknąć ataków. Lucy mówi, że Everlue zmusił Zekuę Melona do napisania tej książki. Mężczyzna odpowiada, że to powinien być dla niego zaszczyt, że miał możliwość napisania o nim książki. Everlue ujawnia, że zmusił Zekuę Melona do napisania Daybreak pod groźbą wycofania obywatelstwa jego rodziny. Łapiąc Lucy za kostkę mężczyzna mówi, że koniec końców Zekua poddał się i napisał Daybreak, lecz jako karę za odmówienie mu po raz pierwszy, Everlue kazał mu napisać ją w więzieniu, w którym Melon spędził 3 lata.

Zekua writing Daybreak.jpg

Zekua piszący Daybreak w więzieniu

Lucy drugą nogą kopie trzymającego ją za kostkę Everlue. Mężczyzna pyta ją skąd tyle o tym wie na co Heartfilia odpowiada, że wszystko zostało napisane w Daybreak. Duke mówi, że przeczytał książkę, lecz Zekua Melon nigdy się w niej nie pojawia. Lucy informuje Everlue, że Zekua był magiem i swoich ostatnich mocy użył na zaczarowanie księgi. Mężczyzna zastanawia się, czy po uwolnieniu magii w książce będzie napisane jak wielki żal ma do niego Zekua Melon. Heartfilia mówi jednak, że tajemnicą tej książki było zupełnie co innego i dlatego nie może mu oddać Daybreak.

Evarlue summon Virgo and Natsu.jpg

Everlue przywołuje Virgo i...Natsu

Lucy wyjmuje klucz do Bramy Wielkiego Kraba i przywołuje Cancera. Podekscytowany Happy jest pewny, że Cancer każde zdanie kończy słowem -kani (jap. krab). Dziewczyna mówi, że musi się skupić i ostrzega, że jeśli Happy się nie uciszy to go uderzy. Cancer pyta Lucy jaką chciałaby dziś fryzurę kończąc swoje zdanie słowem -ebi (jap. krewetka). Zdenerwowana dziewczyna mówi mu, że są w trakcie walki i każe Gwiezdnemu Duchowi wykończyć Duke'a Everlue. W tym samym czasie, Everlue mówi do siebie w myślach, że jeśli Daybreak wpadnie w ręce Maga Inspektora z Rady to na pewno zostanie aresztowany. Mężczyzna wyjmuje klucz do Bamy Dziewicy i przywołuje Virgo, która zjawia się z niespodziewanym gościem, Natsu.

Następstwa

Po przybyciu na pole walki Natsu Dragneel przyłącza się do walki i pomaga Lucy w pokonaniu Duke'a Everlue.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki