Fandom

Fairy Tail Wiki

Lucy Ashley

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Lucy Ashley — jest członkinią edolańskiej gildii Fairy Tail. Jest Edolańskim odpowiednikiem Lucy Heartilii.

Wygląd

Lucy ma brązowe oczy i blond włosy, związane opaską w kształcie czaszki. Ubrana jest w wyzywający gotycki strój. Niedługo po spotkaniu z jej odpowiednikiem, obcięła sobie włosy, żeby można ją było odróżnić od Lucy Heartfili. W anime jej strój jest znacznie mniej wyzywający niż w mandze.

Osobowość

LevivsLucy.jpg

Lucy Ashley i Edolas Levy

W przeciwieństwie do Lucy Heartfili, ma wulgarną i agresywną osobowości. Jest również dość opiekuńcza i dba o swoją gildię. Edo-Lucy wydaje się być sympatią Edo-Natsu, lecz zawsze gdy Natsu z Ziemi prosił ją o coś, dziękował lub po prostu się do niej uśmiechną rumieniła się. Pokazała też nieco zmartwioną minę, gdy przytuliła go myląc z Natsu z Edolas. Twierdzi także, ze Levi nie jest jej przyjaciółką i często się z nią kłóci.

Streszczenie

Saga Edolas

830px-Lucy hughs Natsu.jpg

Edo Lucy przytula Natsu

830px-Lucy Ashley blushes.jpg

Edo Lucy rumieni się po tym jak Natsu z Ziemi uśmiechnął się do niej

830px-Lucy Ashley ashamed.jpg

Lucy znów rumieni się po prośbie Natsu

Kiedy Ziemscy Natsu, Wendy, Happy, i Charla skradali się wokół gildii Fairy Tail z Edolas , zażądała, aby powiedzieli, kim są i co robią. Natychmiast kiedy Lucy Ashley zobaczyła Natsu, przytuliła go i zapytała, gdzie był przez cały czas. Ku zaskoczeniu Natsu. Jednak sympatyczny moment szybko stał się torturą, gdy Lucy wspina się na ramię Natsu i zaczyna zgniatać jego szyję. Gdy usłyszeli, że Łowcy Wróżek znaleźli ich, Lucy wrzeszczała na Levy, aby ich stąd teleportowała. Po wysłuchaniu opowieści Natsu, w której powiedział że jest z Ziemi i przyszedł do Edolas ratować przyjaciół z gildii, Lucy postanawia potajemnie iść za nimi, gdy Natsu, Wendy, Happy, i Charla wyruszyli do Stolicy Edolas. Po drodze, uratowała ich od ogromnej żaby kiedy Natsu i reszta zrozumieli, że nie mogą korzystać z magii. Spojrzała gniewnie, gdy oboje Wendy i Happy nazwali ją "straszną" Lucy. Gdy zapytała dlaczego Charla podeszła do Lucy i powiedziała, że obszar jest bardzo niebezpieczny, ale tak naprawdę przyszła, bo martwi się o nich i mówi im, że to samobójcza podróż bez broni. Razem, wyruszyli do Stolicy Edolas.
Wchodzą do miasta Luen w celu zakupu magicznych przedmiotów z czarnego rynku. Lucy wyjaśnia po drodze, że magia nie jest w organiźmie, lecz w obiektach zwanymi magicznymi przedmiotami. Wersja Edolas Lucy śmieje się na myśl o jej Ziemskim odpowiedniku.Że pisze powieści, jest córką bogatej rodziny i walczy za pomocą kluczy. Kiedy Natsu mówi, że są tak samo głośne i że może się wypierać ale przecież nadal jest Lucy, dziewczyna krzyczy na niego. Twierdzi, że pojechała tylko po to, aby pokazać im Królewskie Miasto i że nie zamierza walczyć. Staje w trochę trudnej sytuacji, gdy Natsu jej podziękował. Zostają otoczeni przez królewską armię, ale uciekają gdy Wendy użyła magii obiektu do stworzenia podmuchu wiatru, wysadzając się przez przypadek w powietrze. Podczas ukrywania się, poznała swój Ziemski odpowiednik na ulicy, i była wstrząśnięta, jak reszta z nich. Dzięki Ziemskiej Lucy, udało im się uciec królewskiej armii, i pobiegli z powrotem na pustynię w drodze do Sikka.

800px-Lucy defeating the giant frog.jpg

Lucy ratuje Natsu, Wendy, Charle i Happy'ego

615px-Edo Lucy after Cancer cut her hair.jpg

Lucy po obcięciu włosów przez Cancera

Początkowo Edolas Lucy wierzyła, że Ziemscy Natsu i Lucy będą tymi, którzy zmienią świat, ale uciekła dzień po dotarciu do Sikka, bo myślała, że ​​pomysł był naiwny. Postanawia zwrócić się do Fairy Tail z Edolas w nadziei, że może przekonać wszystkich członków gildii do walki z królestwem razem, by zmienić świat przez nich samych. Wracając do gildii, Edo - Lucy była szczęśliwa, gdy spotkała Edo - Natsu i poprosiła go o pomoc. Dzień przed wyjazdem, stwierdziła, że jej odpowiednik Ziemski ma takie samo ciało jak ona, i była chętna, aby pokazać je Natsu, ale Ziemska Lucy zainterweniowała chociaż Natsu spytał się czy mogą się razem we trójkę wykąpać ale Lucy znów zainterweniowała. Nawet Wendy mówiła, że ich destylacją i postawą jest jedno i to samo. Aby uniknąć więcej pomyleń Lucy Ashley zdecydowała się przyciąć włosy dla odróżnienia się od jej odpowiednika. Następnie uciekła w nocy do jej gildii, powodując narzekanie Ziemskiej Lucy na jej odpowiednik z Edolas. Jej Ziemski odpowiednik, Gray Fullbuster i Coco mieli być pokonani przez Królewską Armię Edolas.Nagle wszyscy członków Gildii Edolas Fairy Tail pojawili się aby walczyć przeciwko królewskiej armii. Edo-Lucy pojawiła się wtedy, aby pomóc swojemu odpowiednikowi z Ziemi. Walka jednak nie trwała długo, bo magia jest usuwana przez Mystogana i jego plan. Wszyscy wpadli w panikę, i choć jej odpowiednik, próbował ich uspokoić, Ashley krzyknęła na nią w ignorancji. Przed wysłaniem Ziemskiego Fairy Tail z powrotem na Ziemię, Gray dopingował Edolas Fairy Tail, mówiąc im, że nie muszą mieć magii, potrzebują tylko swoich towarzyszy. Lucy Ashley ostatni raz widziała Lucy Heartphilię ze łzami w oczach.

Magia i Umiejętności

  • The Screwdrive Crush
  • Screwdrive Elbow Crush
  • Technika 12
  • Technika 28
  • Technika 31
  • Technika 35
  • Lucy Ashley z jej biczem

Torturujące techniki: W celu męczenia Natsu Dragiona, Lucy wynalazła 48 różnych metod torturujących.

  • Uciskający Łamacz: Wskakuje na ramiona przeciwnika i skręca mu szyję.

Broń

Magiczny Bat: Podobnie jak jej Ziemska wersja Lucy Ashley jest wykwalifikowana w korzystaniu z bata. Kiedyś bezimiennej magii bata. Był potężną bronią, którą wykorzystała, aby pokonać potwora który zaatakował Wendy, Natsu, Charlę i Happy'ego. Teraz gdy nie ma już magii w Edolas, jest on bezużyteczny.

Cytaty

(Wendy o Edo-Lucy): Lucy-san jest straszna...

(Do Ziemskiego Natsu): Gdzie się podziewałeś...Aż do teraz...Martwiliśmy się...WYROK ŚMIERCI

(Do Ziemskiego Natsu): Od kiedy zachowujesz się jak bestia? CO?!

(Do Edo-Levi): Niech cię, ledwo nam się udało przez twój spowolniały zapłon.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie tak samo jak jej Ziemski odpowiednik jest sympatią Edo Natsu.
  • Wygląda na to, że podkochiwała się w Natsu z Ziemi (prawdopodobnie chodziło o jego odwagę i wolę walki ponieważ w wyglądzie jest identyczny co Natsu z Edolas)

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki