Fandom

Fairy Tail Wiki

Lucky

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Lucky jest mężem Marly oraz ojcem Happy'ego.

Wygląd

Lucky jest dość staro wyglądającym Exceedem, ma białe futro i czarną brodę. Nosi rozpiętą, niebieską kamizelkę na żółtej koszulce.

Osobowość

Lucky jest bardzo głośną i agresywną osobą. Po spotkaniu z Happy'm gonił go do pracy ponieważ nie toleruje lenistwa oraz ociagania się. Jednak jego żona Marla twierdzi, że mimo to tak naprawde jest bardzo wrażliwą osobą. Potrafi rozczulić się i uronić wiele łez.

Historia

Lata temu, królowa Shagotte zarządziła, że dziecko Lucky'ego, Happy ma zostać odebrany i wysłany na Ziemię wraz z wieloma innymi dziećmi Exceedów. Dlatego, że on i jego żona Marl chcieli się temu przeciwstawić a co za tym idzie okazali nieposłuszeństwo wobec królowej, w wyniku czego zostali wygnani z królestwa.

Fabuła

Saga Edolas

Gdy Charle i Happy przypadkiem trafili do domu Lucky'ego, na początku chciał ich przegnać jednak postanowił ich do siebie zaprosić. Marl powiedział Charle i Happy'emu, że zostali wygnani z królestwa, o którym Lucky nie chce nawet słyszeć. Happy i Charle zostali na kolacje. A gdy już opuścili jego dom to razem ze swoją żoną płakali bo wiedzieli, że Happy to ich syn.

830px-Marl lucky anima.png

Lucky i Marl wessani przez Animę.

Kiedy Exceed zostali wysyłani na Ziemię, widzimy go jak nieświadomie kopiuje ruchy syna. Kiedy Happy stwierdził, że podoba mu się zapach Marly i Lucky'ego, ten mruknął twierdząc, że jest 100 lat za młody by ich wąchać, a następnie zaczyna gonić swojego syna dookoła, podczas gdy jego żona płacze ze szczęścia.

Lucky ostatni raz widziany jest z żoną, która pomaga królowej w locie. Zapytał ją, dlaczego nie powiedziała Charle, że jest jej matką. Ona odpowiedziała, że ​​jeszcze nie ma prawa do nazywania siebie rodzicem.

Magia i Umiejętności

Aera- tak jak i reszta Exceedów, Lucky posiada zdolność utworzenia skrzydeł i latania.

Ciekawostki

  • Seiyū Lucky'ego i jego żony- Marl to Tomokazu Seki i Ayako Kawasumi, to Ci sami ludzie którzy użyczyli głosu Haru Glory i Elie z Rave Mastera (wcześniejszego projektu Hiro Mashima).
  • Ma zwyczaj wykrzykiwania "Khaaah !" przed prawie każdym wypowiedzianym zdaniem.
  • Jego imię, czyli Lucky to po angielsku szczęśliwy
    • Natomiast imię jego syna - Happy - również oznacza "szczęśliwy" (jednak w innym kontekście)

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki