FANDOM

Lucky jest mężem Marly oraz ojcem Happy'ego.

Wygląd

Lucky jest dość staro wyglądającym Exceedem, ma białe futro i czarną brodę. Nosi rozpiętą, niebieską kamizelkę na żółtej koszulce.

Osobowość

Lucky jest bardzo głośną i agresywną osobą. Po spotkaniu z Happy'm gonił go do pracy ponieważ nie toleruje lenistwa oraz ociagania się. Jednak jego żona Marla twierdzi, że mimo to tak naprawde jest bardzo wrażliwą osobą. Potrafi rozczulić się i uronić wiele łez.

Historia

Lata temu, królowa Shagotte zarządziła, że dziecko Lucky'ego, Happy ma zostać odebrany i wysłany na Ziemię wraz z wieloma innymi dziećmi Exceedów. Dlatego, że on i jego żona Marl chcieli się temu przeciwstawić a co za tym idzie okazali nieposłuszeństwo wobec królowej, w wyniku czego zostali wygnani z królestwa.

Fabuła

Saga Edolas

Gdy Charle i Happy przypadkiem trafili do domu Lucky'ego, na początku chciał ich przegnać jednak postanowił ich do siebie zaprosić. Marl powiedział Charle i Happy'emu, że zostali wygnani z królestwa, o którym Lucky nie chce nawet słyszeć. Happy i Charle zostali na kolacje. A gdy już opuścili jego dom to razem ze swoją żoną płakali bo wiedzieli, że Happy to ich syn.

830px-Marl lucky anima

Lucky i Marl wessani przez Animę.

Kiedy Exceed zostali wysyłani na Ziemię, widzimy go jak nieświadomie kopiuje ruchy syna. Kiedy Happy stwierdził, że podoba mu się zapach Marly i Lucky'ego, ten mruknął twierdząc, że jest 100 lat za młody by ich wąchać, a następnie zaczyna gonić swojego syna dookoła, podczas gdy jego żona płacze ze szczęścia.

Lucky ostatni raz widziany jest z żoną, która pomaga królowej w locie. Zapytał ją, dlaczego nie powiedziała Charle, że jest jej matką. Ona odpowiedziała, że ​​jeszcze nie ma prawa do nazywania siebie rodzicem.

Magia i Umiejętności

Aera- tak jak i reszta Exceedów, Lucky posiada zdolność utworzenia skrzydeł i latania.

Ciekawostki

  • Seiyū Lucky'ego i jego żony- Marl to Tomokazu Seki i Ayako Kawasumi, to Ci sami ludzie którzy użyczyli głosu Haru Glory i Elie z Rave Mastera (wcześniejszego projektu Hiro Mashima).
  • Ma zwyczaj wykrzykiwania "Khaaah !" przed prawie każdym wypowiedzianym zdaniem.
  • Jego imię, czyli Lucky to po angielsku szczęśliwy
    • Natomiast imię jego syna - Happy - również oznacza "szczęśliwy" (jednak w innym kontekście)

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki