Fandom

Fairy Tail Wiki

Lodowa Formacja

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Lodowa Formacja (氷の造形魔法 [アイスメイク], Kōri no Zōkei Mahō [Aisu Meiku], tłumaczona jako "Lodowa Moc Maga" w dubbingu Animax) to Magia Caster, polegająca na tworzeniu obiektów z lodu.

Opis

Ice-Make-little.gif

Lodowe Tworzenie Graya

Jest to rodzaj Magii Tworzenia, który wykorzystuje żywioł lodu. Użytkownik może tworzyć wiele obiektów z lodu, które może wykorzystać ofensywnie,[6] defensywnie[6] lub w innych celach.[7] Poza walką, użytkownik ma możliwość zmiany swojego otoczenia za pomocą lodu, na przykład pokrywając nim ziemię.[8] Lód może być również wykorzystywany jako opatrunek na rany.[9] Korzystanie z lodu umożliwia również użytkownikowi brak cierpienia z powodu niskich temperatur.

Lodowe Tworzenie Bandaż.png

Gray używa lodu jako opatrunku

Obecnie istnieją dwa znane typy Magii Lodowej Formacji. Pierwszy z nich nazywa się Statyczne Tworzenie.[10] Tego typu magia charakteryzuje się wpływem na otaczające środowisko lub tworzeniem obiektów nieożywionych, np. broni.[6] Drugi typ nazywany jest Dynamicznym Tworzeniem.[10] Tego typu magia koncentruje się na tworzeniu ożywionych lodowych posągów, zazwyczaj w formie zwierząt.[6] Mówi się, że Dynamiczne Tworzenie jest szybszym sposobem walki niż to Statyczne.

Zaklęcia

Statyczne Tworzenie

Zaklęcia Gray'a

Zaklęcia Ur

Zaklęcia Ultear

Zaklęcia Lyon'a

Pozostałe Zaklęcia

Dynamiczne Tworzenie

Zaklęcia Lyon'a

Zaklęcia Gray'a

Zaklęcia Ur

Pozostałe Zaklęcia

Ciekawostki

  • W anime, kolor lodu Gray'a jest błękitny podczas, gdy kolor Lyon'a to morski. Lód Lyon'a przypomina trawę, gdy jest na ziemi, natomiast Gray'a jest bardziej jak kryształ.
  • Na początku Animax w anime dubbingował po angielsku słowa Graya jako "Lodowa Moc Maga", zamiast "Lodowe Tworzenie".

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 11, strony 10-11
  4. Manga Fairy Tail: Rozdział 37, strony 18
  5. Anime Fairy Tail: Odcinek 125
  6. 6,0 6,1 6,2 6,3 Manga Fairy Tail: Rozdział 30, strony 4-5
  8. Manga Fairy Tail: Rozdział 27, strona 12
  10. 10,0 10,1 Manga Fairy Tail: Chapter 30, Page 5

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki