Fandom

Fairy Tail Wiki

Lisanna (Edolas)

2087stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Lisanna była magiem gildii Fairy Tail (Edolas) i odpowiednikiem Lisanny z Ziemi.

Wygląd

Lisanna była młodą dziewczyną z krótkimi, białymi włosami i niebieskimi oczami, podobnie jak jej odpowiednik z Ziemi. Tak jak Ziemska Lisanna, która się pod nią podszywała, ubrana była w podkoszulek ze skrzyżowanymi pasami oraz długą spódnicę. Przepaska ze znakiem Fairy Tail została zawiązany wokół jej talii, a na stopach nosiła sandały.

Osobowość

Podobnie jak jej odpowiednik z Ziemi, Lisanna został opisana przez edolańską Mirajane jako dziewczyna delikatna i miła.[1]

Historia

Earth Land and Edolas Lisanna exchange.JPG

Lisanna zamienia się ze swoim odpowiednikiem z Ziemi

Dwa lata przed tym, gdy Anima zassała Magnolię do Edolas, Lisanna spadła z dużej wysokości i zginęła, co spowodowało wielki smutek w sercach wszystkich członków jej gildii. Jednak jej ciało zostało wysłane przez Anime i zastąpiono ją jej ziemskim odpowiednikiem. Gdy Lisanna przybyła do gildii to uświadomiła sobie, że znalazła się w innym świecie, gdzie jej odpowiedniczka nie żyła. Przejęła wtedy ona rolę Lisanny z Edolas i zamieszkała tam dla dobra jej bliskich.[2][3]

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 199, strona 14
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 199, strony 7-8
  3. Fairy Tail Anime: Odcinek 95

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki