Fandom

Fairy Tail Wiki

Libra

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Libra (リーブラ, Rībura) jest Gwiezdnym Duchem i jednym z 12 złotych kluczy Zodiaku. Jej właścicielką jest Yukino Aguria.[1]

Wygląd

Libra.png

Pełen wygląd Libry

Libra jest chuda i hojnie obdarzona kobiecymi kształtami. Posiada ciemne włosy, zawiązane po bokach w dwa koki, oraz długą grzywką, która opada jej między oczy. Jej strój składa się z żabotu i paska u góry bikini wraz z dwoma długimi pasami materiału, które zwisają z talii, oraz pokrywają przednie, tylne i dolne części ciała. Na nadgarstkach, przedramionach, udach i kostkach Libry założone są długie, grube bransolety z segmentami. Na jej szyi widnieje gruby naszyjnik, który ciągnie się od obojczyka i kończy tuż pod brodą. Nosi proste sandały, oraz opaskę do włosów ozdobioną zygzakiem. Ukrywa ona dolną część swojej twarzy kawałkiem materiału, który zakrywa dolną część jej nosa, oraz usta.

Libra nosi parę skal z linkami na palcu, zwisających z rąk, dzięki czemu sprawia wrażenie pozy lalkarza.

Charakter

Libra wydaje się być całkowicie poświęcona walce z przeciwnikiem, od razu idąc do boju i wykonując wszystkie polecenia Yukino, zaraz po jej wezwaniu. Jest cicha, a przy tym posłuszna. Atakuje bez zbędnych komentarzy, używa jedynie krótkich przekazów.[2]

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Libra uses her magic.png

Libra używa swojej magii

Libra zostaje wezwana wraz z Pisces i Ophiuchusem przez swoją właścicielkę Yukino Agurię do walki z Kagurą podczas drugiego dnia Wielkiego Turnieju Magicznego X791. Yukino każe Wadze zwiększyć masę jej przeciwnika, po czym ta od razu wykonuje jej polecenie.[2]

Libra zostaje przyzwana po raz drugi podczas walki z Uosuke, gdy Yukino odzyskuje swoje klucze. Neguje efekty jego grawitacyjnego zaklęcia. Dzięki temu Pisces są w stanie przeprowadzić pełny atak.[3]

Libra zostaje przyzwana po raz kolejny wraz z pozostałymi 11 Złotymi Gwiezdnymi Duchami przez Lucy i Yukino, w celu zamknięcia Wrót Zaćmienia. Waga i reszta Gwiezdnych Duchów łączą swoje moce, wzlatują w kierunku Wrót i popychają je, aż w końcu się zamykają.[4]

Saga Gwiezdne Duchy Zaćmienia

Uwaga: Wydarzenia, które miały miejsce w tej sadze wydarzyły się tylko w anime i nie są kanoniczne.

Saga Avatar

Libra zostaje wezwana przez Yukino, aby wyszczuplić sylwetkę Stinga Eucliffe, który mocno przybrał na wadze po konkursie w jedzeniu.[6]

Magia i umiejętności

Libra's Gravity Magic.gif

Libra używa Zmiany Grawitacji

Zmiana Grawitacji (重力変化 Jūryoku Henka): Posługuje się tą samą magią, co Risley. Dzięki swojej umiejętności może zwiększyć masę przeciwnika, czyniąc z niego łatwy cel.[7] Potrafi także zmienić sylwetkę dowolnej osoby.[6]

Nieśmiertelność: Tak jak każdy inny Gwiezdny Duch, Libra nie może umrzeć, chyba, że zostanie w jakiś sposób zmuszona do przebywania w ludzkim świecie przez dłuższy okres czasu.[8]

Ekwipunek

Skale: Libra posiada parę skali, które wspomagają jej Zmianę Grawitacji. Każda skala składa się ze złotej, małej miseczki połączonej do trzech łańcuchów.

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 280, Strona 12
  2. 2,0 2,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 280, Strony 11-12
  3. Manga Fairy Taila: Chapter 310, Pages 5-6
  4. Manga Fairy Tail: Rozdział 328, Strony 6-9
  5. Anime Fairy Tail: Odcinek 204
  6. 6,0 6,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 425, Strona 11

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki