FANDOM

Leczące Zaklęcie Niebiańskiego Smoka to nienazwanym zaklęciem Magii Niebiańskiego Zabójcy Smoków.

Opis

Magia Wendy umożliwia jej leczenie wszelkich ran i usuwanie trucizn z ciała, jednakże jest również bardzo energochłonna. Pozwala także przywracać wytrzymałość i magiczną moc, w przeciwieństwie do Leczącego Zaklęcia Niebiańskiego Boga. Wendy może nawet zwiększyć magię u przeciwnika do tego stopnia, by chybił potężnym atakiem (tak jak w przypadku Chelii i jej zaawansowanego ataku). Robi to wręcz niezauważalnie, bez wypowiadania jakichkolwiek słów, bez wykonywania jakichkolwiek gestów, bez uruchamiania magicznego kręgu, a "ofiara" nie jest w żadnym stopniu świadoma zamiarów użytkownika.

Podczas sagi "Klucz Gwieździstego Nieba" okazało się, że magia ta pozwala wybudzać ze stanu, w którym ofiara jest kontrolowana poprzez sny, uleczyć chorobę spowodowaną przez taką kontrolę (Wendy uleczyła z niej Arcybiskupa Zentopii) oraz przywracać utraconą w wyniku tej kontroli pamięć (tak jak to było w przypadku Erigora).

Użytkownik, mimo zdolności leczenia innych, nie może uleczyć samego siebie.

Magia ma jednak dość poważne ograniczenie - nie potrafi leczyć głębokich ran, takich jakie zadać może cieniste ostrze Rogue'a. Wendy wspomniała, że żadna Magia nie uleczy tak głębokiej rany.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki