Fandom

Fairy Tail Wiki

Leczące Zaklęcie Niebiańskiego Boga

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Leczące Zaklęcie Niebiańskiego Boga to nienazwane zaklęcie Magii Niebiańskiego Zabójcy Bogów.

Opis

Chelia leczy swoje rany.png

Chelia ulecza swoje rany po ataku Wendy

Niebiański Zabójca Bogów ma zdolność leczenia ran;[1] forma Magii, która uznawana była za zaginioną.[2]. Użytkownik może użyć tej uzdrawiającej mocy na sobie, lecząc obrażenia w przeciągu sekundy, bez żadnej potrzeby przygotowań czy odpowiedniej postawy[1] i może również uleczyć innych, wytwarzając lśniącą, powietrzną sferę pomiędzy jego dłońmi i dotykając leczonego obiektu.[3]. Nie wiadomo czy ta moc ma jakieś ograniczenia; jednakże, Chelia Blendy była zdolna do całkowitego uleczenia ciała Lucy Heartfilii po tym, kiedy została ona ciężko zraniona przez Magię Minervy. Pomimo tego, nie jest jasne czy było to spowodowane brakiem limitów, które Magia Niebiańskiego Zabójcy Bogów mogła posiadać, czy był to może rezultat doświadczenia użytkownika.[4]. To zaklęcie, w przeciwieństwie do tego używanego przez Niebiańskich Zabójców Smoków, może leczyć fizyczne obrażenia użytkownika, ale nie może przywrócić wytrzymałości.[5]

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 288, Strona 18
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 288, Strony 13-16
  3. Manga Fairy Tail: Rozdział 289, Rozdział 14
  4. Manga Fairy Tail: Rozdział 292, Strona 7

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki