Fandom

Fairy Tail Wiki

Layla Heartfilia

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze21 Udostępnij

Layla Heartfilia (レイラ・ハートフィリア Reira Hātofiria) — jest matką Lucy Heartfili oraz żoną Jude Heartfilia. Była kiedyś Magiem Gwiezdnych Duchów.

Wygląd

Layla była piękną, młodą kobietą. Miała łagodne brązowe oczy i długie blond włosy, które spinała na czubku głowy. Tak samo jak jej córka, posiadała zgrabne ciało. Lucy odziedziczyła urodę po swojej matce, do której jest też niezwykle podobna.

Historia

Była Magiem Gwiezdnych Duchów i pracowała w gildii handlowej "Love & Lucky". Tam poznała Juda Heartfilia, w którym się zakochała. Zdecydowali się opuścić gildię, kiedy Layla zaszła w ciążę. Kiedy odchodzili brakowało jednej litery ("k") na szyldzie wiszącym nad wejściem do gildii co tworzyło napis "Love & Lucy". Postanowili, że jeśli urodzi im się córka, to nazwą ją Lucy.

669px-Capricorn promises Layla.jpg

Layla i Koziorożec

Po kilku latach Heartfiliowie stali się znaną i potężną rodziną. Layla wychowywała swoją córkę. Niestety w X764 roku zachorowała i zwolniła swoje duchy z kontraktu. Jedynie Koziorożec zawiązał z nią umowę, że będzie zawsze ochraniał jej rodzinę. Duchy zostały rozdane nowym właścicielom. Miały wrócić do Lucy, kiedy ta podrośnie. Layla zmarła w X777 roku, mając 29 lat.

Podczas walki z Hadesem, Lucy przypomina sobie, że słyszała o "jedynej magii" od swojej matki.

Layla ill from loss of Magic Power.png

Schorowana Layla

Okazało się, że Layla w roku X777 otworzyła Bramę Zaćmienia, by Smocze Dziecięta, a mianowicie Natsu, Gajeel, Wendy, Sting i Rogue, mogli pojawić się w obecnych czasach. Żeby jednak brama została otwarta, Layla potrzebowała wszystkich 12 złotych kluczy Zodiakalnych. Cała jej rodzina w poprzednich latach chroniła wrota Eclipse, by ktoś je otworzył w odpowiednich czasach. Okazało się, że ma to zrobić to Layla. Skontaktowała się z innymi Magami Gwiezdnych Duchów, prosząc o złote klucze do otwarcia wrót. Nie mogła jednak skontaktować się ze swoją dawną służącą, Grammi, której podarowała klucz Aquarius. Layla postanowiła, że użyje swojej magii życiowej do otwarcia bram. Później ciężko zachorowała. Grammi, która po 7 dniach wróciła z powodu poczucia winy, oddała klucz Aquarius. Powiedziała, że odda go córce Layli, by ta w przyszłości nauczyła się Magii Gwiezdnych Duchów. Layla i Grammi były najlepszymi przyjaciółkami. Pragnęły, by Brandish, córka Grammi, zaprzyjaźniła się kiedyś z Lucy jak i one to zrobiły. Po kilku dniach, w wieku 29 lat Layla zmarła.

Magia i Umiejętności

Layla aquarios caprico cancer.PNG

Layla i jej Gwiezdne Duchy

Magia Gwiezdnych Duchów: Używała magii kluczy podobnie jak jej córka. Posiadała trzy Gwiezdne Duchy:

Ciekawostki

  • Imię Layla zostało zaczerpnięte z piosenki "Layla" autorstwa Erica Claptona.[1]

Nawigacja

Odniesienia

Więcej w Fandom

Losowa wiki