Fandom

Fairy Tail Wiki

Laxus Dreyar kontra Drużyna Raven Tail

2087stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednia:

Rufus Lohr kontra Eve Tearm

Następna:

Wendy Marvell kontra Chelia Blendy

Laxus Dreyar kontra Drużyna Raven Tail
Laxus vs Team Raven Tail.png
Saga:

Saga Wielki Turniej Magiczny

Miejsce:

Miasto Krokus

Wynik:

Zwycięża Laxus Dreyar.

Strony
Moce i Umiejętności

Ivan Dreyar

Flare Corona

Kurohebi

Nullpuding

Poniesione Szkody

Laxus jest lekko ranny.

Członkowie Drużyny Raven Tail odnoszą powierzchowne obrażenia.

  [Źródło]

Laxus Dreyar kontra Drużyna Raven Tail to walka, która rozegrała się między magiem z Fairy Tail, Laxusem Dreyarem, a członkami Raven Tail.

Prolog

Trzeciego dnia Wielkiego Turnieju Magicznego do walki zostali wytypowani Laxus Dreyar z Drużyny Fairy Tail B i Alexei z Raven Tail. Sędzia daje znak i rozpoczyna się pojedynek. Alexei już na początku używa magii iluzji, żeby oszukać sędziów i widzów na trybunach. Wszyscy oglądają walkę iluzji, w której Laxus jest przytłoczony przez wściekłe ataki przeciwnika, ale nie widzą i nie słyszą ich prawdziwych ciał. Dreyar pyta, jaki jest cel Alexeia, a ten odpowiada, że chce z zadać mu pytanie i w zależności od jego odpowiedzi może pozwolić mu wygrać w tej iluzji. Laxus odrzuca tę propozycję i szykuje się do walki; wtedy na arenie pojawiają się pozostali członkowie Drużyny Raven Tail, a Alexei zdejmuje maskę i ujawnia swoją prawdziwą postać - to mistrz gildii, Ivan Dreyar. Laxus nie wydaje się być zaskoczony widokiem ojca. Ivan pyta syna o lokalizację Lumen Histoire, ale Laxus stwierdza, że nic na ten temat nie wie, a nawet jeśli wie, to nic nie powie. Pomimo że ojciec mu grozi Laxus wyzywa do walki całą piątkę, a Ivan postanawia pokazać mu siłę Raven Tail, gildii wyspecjalizowanej w zwalczaniu Fairy Tail. Znają oni wszystkie słabości "Wróżek" i opanowali magię, która te słabości wykorzystuje. Laxus oznajmia ojcu, że Makarov wie wszystko na temat Raven Tail: zna ich członków, aktywność i fundusze; jego przeciwnicy domyślają się, że to Gajeel pełnił rolę podwójnego agenta. Laxus wspomina też swoją rozmowę z dziadkiem, którą odbył tuż przed Turniejem. Pytał wtedy Makarova, czy ten ma zamiar zrobić coś w sprawie Raven Tail, która prawdopodobnie na informacje mogące zaszkodzić Fairy Tail. W odpowiedzi usłyszał, że skoro Ivan przez te siedem lat nie skrzywdził członków ich gildii i nie ma żadnego dowodu, że "ta" informacja wyciekła, to Makarov nie chce jeszcze bardziej pogarszać ich stosunków. Laxus wywnioskował z wypowiedzi dziadka, że Makarov gdzieś w głębi serca nadal wierzy w swojego syna.

Walka

Magia Iluzji Alexeia.png

Magia Iluzji Alexeia

Wściekły Ivan przerywa mu, atakując go swoją Magią Shikigami. Krzyczy, że nie skrzywdził pozostałych członków Fairy Tail, bo stwierdził, że oni nic nie mogą wiedzieć o Lumen Histoire. Nie mógł tego znaleźć, mimo że przeszukał wszystkie miejsca związane z gildią. Kiedy Laxus odpiera jego wściekłe ataki, Ivan każe Obrze usunąć magię syna. Laxus domyśla się, że to Obra jest odpowiedzialny za atak na Wendy i Charle i korzystając ze swojej Magii Błyskawicy uderza przeciwnika. Widząc to, do ataku ruszają Flare i Nullpuding. Laxus unika włosów Flare i uderzenia Nullpudinga, po czym pokonuje oboje, mszcząc się w ten sposób za upokorzenia, jakich ci dwoje przysporzyli Grayowi i Lucy pierwszego dnia Turnieju. Ivan jest zszokowany siłą syna i bezradnością swojej gildii.
Laxus pokonuje Ivana.png

Laxus pokonuje Ivana

Kurohebi próbuje zaatakować Laxusa od tyłu, wykorzystując swoją Magię Piasku (Mimetyzm), ale Dreyar zauważa go i pokonuje jednym ciosem. Teraz Laxus zwraca się w stronę ojca mówiąc, że nie ma jego podwładnym nic do powiedzenia. Ivan jest przerażony; próbuje go powstrzymać, odwołując się do jego synowskich uczuć. Laxus odpowiada, że jego rodziną jest Fairy Tail i że zniszczy jej wrogów, po czym zadaje ostateczny cios kończący walkę.

Następstwa

Wraz z uderzeniem Ivana, Laxus anuluje iluzję i oczom zszokowanych widzów ukazują się skutki prawdziwej walki - wszyscy członkowie drużyny Raven Tail pokonani. Mato rozpoznaje w Alexeiu mistrza gildii. Sędziowie przyznają zwycięstwo Laxusowi, który zdobył dla swojej drużyny 10 punktów. Zdecydowano też o zdyskwalifikowaniu Raven Tail i zakazano tej gildii udziału w Turnieju przez kolejne trzy lata. Jej członkowie zostali wyprowadzeni z areny przez królewską armię.
Laxus pyta Makarova o Lumen Histoire.png

Laxus pyta Makarova o Lumen Histoire

Z bezwładnego ciała Obry ucieka mały czarny stworek, który odgraża się, że on i Fairy Tail jeszcze się spotkają. Wychodzący z areny Laxus mija swojego ojca, który oznajmia mu, że Lumen Histoire to mrok Fairy Tail i kiedyś przyjdzie czas, że Laxus pozna prawdę o swojej gildii. Poruszony jego słowami Dreyar pyta po walce Makarova, czym dokładnie jest Lumen Historie. Odpowiedzi udziela mu Mavis, która zaprzecza słowom Ivana, jakoby był to mrok Fairy Tail. Nazywa to światłem gildii i zaznacza, że jedynym, który może o tym wiedzieć, jest mistrz gildii.

Odniesienia

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki