Fandom

Fairy Tail Wiki

Lapointe

2028stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Lapointe (ラポワント Rapwanto) był kardynałem z Kościoła Zentopia. Podczas gdy arcybiskup był chory on sprawował całkowitą władzę w Zentopii.[1]

Wygląd

Lapointe-0.png

Wygląd Lapointe

Jest on wysokim mężczyzną o siwych włosach i małych brązowych oczach, nosi okulary bez ramki. Nosi tradycyjne ubranie Zentopii - grantową sutannę, naszyjnik z symbolem Zentopii i płaszcz w części złoty. Na głowie nosi złoto granatową mitrę, na której również znajduje się znak Zentopii.

Będąc ożywioną lalką, stworzoną na podobieństwo Zero, dzieli ten sam zapach co on, co wyczuł Natsu.

Osobowość

Ma bardzo chłodną i surową osobowość. Nie toleruje żadnego sprzeciwu i wymaga całkowitej lojalności. Kiedy ksiądz Zentopii odmówił ujawnienia tożsamości uczniów Willa Nevill'a, zamknął go w więzieniu i torturował. Nie uznaje żadnej władzy prócz swojej, a nawet kwestionuje Radę Magiczną, kied dumnie odrzuca pytanie Lahara twierdząc, że ucieczka Oracion Seis była tylko i wyłącznie winą Rady, i że to oburzające podejrzewając o coś takiego kościół.

Fabuła

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Przy kościele Lapointe zakazuje wejść do komnaty arcybiskuba, mówiąc, że tylko on ma prawo tam być. Później, gdy Byro chce rozmawiać z nim na temat skradzionego Zegaru Nieskończoności, ten mówi mu, że on i arcybiskup wiedzą już o wszystkim i oznajmia, że jego odnalezienie nie jest nową misją dla Korpusu Legionu. Lapointe jest później widoczny, kiedy rozmawia z Coco w więzieniu mówiąc jej, że musi ponieść karę za swoje grzechy i odwrócenie się od wiary.

Lapointe wzywa Korpus Legionu, aby powiedzieć im, że chce wzmocnić ich siły bojowe poprzez wstawienie nowego członka na miejsce Coco. Lapointe uwalnia Guttman'a Kubrickowi z głównego więzienia Zentopii aby uczynić go nowym członkiem Legionu. Później Lahar z Magicznej Rady odwiedza Lapointe aby zbadać Zentopię w sprawie ucieczki z więzienia Oracion Seis. Zachowanie Lapointe zmusza Lahara do myślenia, zaczyna on podejrzewać, że w Zentopii nie dzieje się nic dobrego.

Następnie wysyła on każdego z członków Legionu na osobną misję. Zadaniem Byro Cracy i Samuela było sprowadzenie Lucy Heartfili, Guttman Kubrick miał wraz z Mary Hughes zniszczyć kościół z księdzem. Nie chce on dopuścić do tego, aby ktoś odkrył, co zamierzają zrobić Mary Hughes z Guttman'em Kubricko. Lapointe uśmiecha się, kiedy Zegar Nieskończoności jest ukończony i wbija się do podłoża.

Magia i Zdolności

Laki is holded hostage by Zero.png

Magia Ciemności Lapointe

Magia Deformacji: Lapointe ma zdolność do zmiany kształtu każdej rzeczy, a nawet ludzi. Użył jej aby zmienić kształt prętów w celi Coco i do brutalnego torturowania księdza, który nie chciał wyjawić mu tajemnicy.

Magia Ciemności: Lapointe, będąc lalką stworzoną na podobieństwo Zero, potrafi używać tak jak on Magii Ciemności. Nie jest jednak wiadome, czy posiada tę samą potężną siłę co Zero.

  • Ciemny Spowijający Szpon: użytkownik tworzy za ofiarą szpon zbudowany z mrocznej energii, który krępuje ofiarę. Może także zwrócić ostrze w stronę gardła skrępowanego wroga, pozwalając na zyskanie zakładnika.

Magia Personifikacji: Magia pozwala Lapointe'owi ożywiać martwe przedmioty, takie jak lalki.

Telekineza:

Odniesienia

  1. Anime Fairy Tail: Odcinek 139

Więcej w Fandom

Losowa wiki