Fandom

Fairy Tail Wiki

Lamy

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Lamy (ラミー Rami) jest członkinią mrocznej gildii Tartarus. Służy w drużynie Kyouki - przywódczyni Bramy Dziewięciu Demonów.

Wygląd

Lamy jest niską, szczupłą dziewchyną. Ma krótkie czarne włosy i ciemne oczy. Ubiera się w sposób nieco dziwaczny. Nosi w miarę długi płaszcz lub futro przystrojone licznymi pomponami. Pod to zakłada ciemną bluzkę przystrojoną białym krawatem i równie ciemną, pofalowaną spódniczkę. Chodzi w jasnych, prostych butach, które sięgają jej do łydek. Przy nadgastku możemy zauważyć przyczepioną karteczkę z napisanym ułamkiem 1/16. Jej charakterystyczną cechą wyglądu są królicze, długie uszy, odstające jak anteny.

Osobowość

Ciemna strona lamy.png

Ciemna strona Lamy

Lamy jest niezwykle radosną osobą. Przez większość czasu śmieje się i zachowuje  raczej dziecinnie. Często zadaje niemądre pytania. Jest bardzo zainteresowana mężczyznami (w szczególności Jackal'em) i celowo przerabia ciała swoich towarzyszy by byli bardziej przystojni. Mimo tego że zazwyczaj zachowuje się jak dziecko, ma tendencje do używania wulgaryzmów, szczególnie zwracając się do pięknych kobiet, jak to zrobiła z uwięzioną Mirajane. Wtedy ujawnia swoją prawdziwą naturę, a jej wyraz twarzy staje się bardzo niepokojący. Często mówi "FAFAFA", co również wskazuje na jej osobliwe usposobienie do życia.

Fabuła

Saga Tartaros

Lamy po raz pierwszy ujawnia swoją obecność, kiedy gildia Tartarus znajdująca się na powierzchni osobliwej, latającej kostki kieruje się w stronę gildii Fairy Tail. Z góry chwali nowy wygląd Tempesta, ale wnet zauważa Jackal i skupia na nim całą swoją uwagę, przymilając się do niego. Mężczyzna odpycha ja, jednak Lamy nie ustępuje i "wcina" się do rozmowy członków Tartarus, nieustannie schlebiając mu. Później podchodzi do "komory", w której zamknięta jest Mirajane i stwierdza, że,kiedy skończy z przerabianiem jej ciała będzie najokropniejszą gąsienicą na świecie, po czym używa wulgarnych słów i uśmiecha się złowieszczo.

Klątwy i Umiejętności

Klątwa Ślizgania: To dosyć nietypowy typ Klątwy używanej przez Lamy. Pozwala jej na ślizganie się po dowolnej powierzchni. Użytkownik może zdobyć przy tym niewiarygodną szybkość i zaatakować przeciwnika. Oprócz ślizgania, Lamy posiada też umiejętność szybkiego obracania się. Podczas tego manewru, Lamy jest zdolna do efektywnego uniku. Dzięki tej klątwie, unikanie strzałów Sagittariusa, który jest zawodowym łucznikiem nie sprawia żadnego problemu.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki