Fandom

Fairy Tail Wiki

Laki Olietta

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Laki Olietta jest członkinią gildii Fairy Taili drużyny Megadeath, któej przywódczynią jest Mickey Chickentiger.

Wygląd

Laki ma brązowe oczy i jasnofioletowe włosy, które zazwyczaj związuje z tyłu dużą, czerwoną kokardą. Na początku serii jej włosy sięgały jej do ramion, tuż przed sagą Festiwalu Walk, ścięła je na krótko, wzbudzając zazdrość innych żeńskich członkiń Fairy Tail. Nosi po za tym okulary i krótkie sukienki z wysokimi butami. Po przeskoku sylwetka Laki jest bardziej kobieca. Ma ona znów długie, fioletowe włosy, związane z tyłu czerwoną kokardką. Mag nosi w miarę krótką sukienkę, która uwydatnia jej piersi i również czerwoną pelerynę.

Osobowość

Najbardziej charakterystyczną cechą osobowości Laki jest jej sposób nazywania wykonywanych czynności. Nie istnieje dla niej "ścinanie" włosów tylko "krojenie" ich, a coś/ktoś nie porusza się "wolno" tylko "żółwiowo". Nie należy też do najbardziej pewnych siebie osób w gildii, ale liczy na to, że ktoś doceni ją taką jaka jest.

Może nie wyglądam, ale mam mnóstwo wewnętrznego piękna!

Laki sama o sobie

Według jej Karty Gildiowej lubi okulary, a nie lubi osób perwersyjnych.
Laki room.jpg

Pokój Laki.

Wydaje się mieć także sadystyczną stronę, ponieważ w jej pokoju na Fairy Hills znajduje się duża ilość przyrządów do tortur

Fabuła

Saga Phantom Lord

Laki wraz z innymi członkami Fairy Tail atakuj gildię Phantom Lord aby pomścić Levy, Jeta i Droy'a. Dzięki swojej magii pomaga odbudować budynek gildii, ponieważ został on zniszczony w bitwie.

Festiwal Walk

Laki ścina swoje włosy, co sprawia, że kilka dziewczyn z gildii jest na nią złych i zazdrosnych. Próbują ją zaatakować, ale ona pokonuje je wszystkie. Podczas Festiwalu Walk walczy z kilkoma innymi kobietami z gildii, ostatecznie zostaje pokonana przez Mickey Chickentiger.

Magia i Umiejętności

Drewniane Tworzenie: Jedna z form Magii Alchemicznej (tworzącej). Umożliwia ona tworzenie Laki dowolnych przedmiotów z drewna, co równocześnie daje dużą swobodę.Potrafi ona tworzyć czasami dziwne kształty, jak na przykład nogi lub narzędzia:

Ciekawostki

  • W sadze Phantom Lord Laki odniosła szybkie zwycięstwo, bowiem nazwy których używała do rzucania zaklęć niezwykle irytowały i zmylały przeciwników.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki