Fandom

Fairy Tail Wiki

Lacrima

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lacrima (łac. łza) jest magicznym kryształem wykorzystywanym zarówno w Ziemi jak i w Edolas.

Właściwości

Lacrima nie jest zwykłym kryształem, jej unikatową właściwością jest możliwość przechowywania różnego rodzaju magii w swoim wnętrzu, która uwolniona, będzie powodowała różnorodne efekty od wyładowania elektrycznego po powodowanie opalenizny.

Lacrima może występować w dowolnych kształtach, ale bardzo często przyjmuje formę kuli i jest sprzedawana (w zależności od rodzaju oczywiście) za około 10 000 Jaw sym.png.

Typy Lacrim

Lacrima Do Naładowania

Jest to "pusta" Lacrima, którą każdy mag może wypełnić dowolnym typem magii. Np. Laxus naładował pustą Lacrimę własną mocą i powstała w ten sposób Lacrima Piorunów.

Lacrima Do Komunikacji

Zwykle przyjmująca formę kuli, służy do prowadzenia rozmów na odległość. Trwają pracę nad zmniejszeniem jej wielkości.

Smocza Lacrima

Unikatowa Lacrima, w której zamknięto smoczą moc. Umieszczona w ludzkim ciele, zmienia właściciela w Zabójcę Smoków Drugiej Generacji, bez uprzedniego treningu pod okiem prawdziwego smoka.

Lacrima Do Opalania

Używana przez członków Blue Pegasusa (najbardziej znanym jest chyba Ren Akatsuki), umożliwia ona nadanie odpowiedniego koloru skóry, można wybrać sobie z zakresu od 61-65. Sam proces trwa ok 5 min.

Lacrima Eksplodująca

Lacrima, której użycie powoduje olbrzymią eksplozję (w 56 odcinku anime użyta przez Racera).

Lacrima Zamykająca

Używana jako pułapka, by zamknąć np. członków gildii Fairy Tail, przez mieszkańców Edolas.

Lacrima Paliwowa

Zmagazynowana w niej energia służy do napędzania pojazdów.

Lacrima Filmowa

Dzięki niej można oglądać filmy, są one wyświetlanie w powietrzu.

Ognista Lacrima

W Edolas służąca jako ogień w kominku.

Wodna Lacrima

W Edolas jest częścią fontanny.

Znani Użytkownicy

  • Na Ziemi lacrima jest używana przede wszystkim przez magów i magiczne gildie.
  • W Edolas stanowi podstawę tamtejszego życia, napędzające niemalże wszystkie urządzenia domowe.

Ciekawostki

Nazwa „魔水晶” (masuishō) oznacza dosłownie „magiczny kryształ".

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki