Fandom

Fairy Tail Wiki

Krov

2088stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Krov to jeden z magów gildii Fairy Tail.

Wygląd

Krov jest szczupłym mężczyzną średniego wzrostu o ciemnych włosach skierowanych do góry, krzaczastych brwiach i bardzo widocznych górnych jedynkach, daje mu to wygląd gryzonia.

Nosi lekkie, zapinane na zamek bluzy z wysokim kołnierzem i z pasami biegnącymi od góry z dół. Po lewej stronie klatki piersiowej ma literę "J". Nosi on lekkie spodnie i buty.

Fabuła

Saga Macao

830px-Natsu kicks Krov.jpg

Krov obrywa od Natsu

Kiedy Natsu Dragneel wraca do gildii, Krov śmieje się z niego po wysłuchaniu jak przesadził podczas walki z Bora a następnie zostaje kopnięty w twarz przez Maga, który złości się na Krova za dostarczanie fałszywych informacji o miejscu pobytu Igneel, ku zaskoczeniu Niggy'ego.

Saga Lullaby

Kiedy Erza Scarlet wraca do gildii, Krov podobnie jak reszta gildii, jest przerażony i zdenerwowany na widok groźnego Maga, która na dodatek miała olbrzymi róg.

Saga Wieży Niebios

Krov wziął udział w wesołej bójce, która rozpoczęła się podczas piosenki Mirajane, po powrocie do gildii Drużyny Natsu z Wieży Niebios.

Saga Festiwal Walk

Podczas bitwy o Fairy Tail razem z Niggym został uwięziony za pomocą run Freeda Justine. Ich walka krov

591px-Krov vs. Niggy.png

Krov vs Niggy

zakończyła się remisem, żaden z nich nie uzyskał przewagi. Byli wyczerpani i niezdolni do kontynuowania walki.

Saga Oración Seis

Niggy i Krov dyskutują o wiadomościach z Alcalypha. Mówią o tym, że gildia Love & Lucky została przejęta przez mroczną gildię. Następnie Lucy Heartfilia wyciąga od nich dokładne wiadomości dotyczące tego gdzie Alcalypha jest.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki