Fandom

Fairy Tail Wiki

Król Gwiezdnych Duchów (Zaćmienie)

2087stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zaćmiony Król Gwiezdnych Duchów (星霊王 Seireiō), inaczej znany jako Besta Gwiezdnych Duchów (星霊獣 Seireijū) jest zaćmionym odpowiednikiem Króla Gwiezdnych Duchów.

Wygląd

Zaćmiony Król Gwiezdnych Duchów zmienia się w antropomorficzny kleks, którego ciało jest zbudowane z gwiazd. Na szczycie jego "głowy" Król Gwiezdnych Duchów ma "usta", który potrafi otworzyć i zamknąć w dowolnym momencie. Jednak po wchłonięciu trzynastu Zaćmionych Duchów, jego ciało zaczęło zmieniać się na coś podobnego do swojej pierwotnej postaci, z twarzą został zastąpioną przez gwiazdy.[1]

Osobowość

Król Gwiezdnych Duchów w tym stanie nie posiada żadnej osobowości, zamiast tego opiera się na swoim ryku i brutalnej sile fizycznej.[1] Jak zostało powiedziane przez Wężownika Król jest żądny władzy i chce pożreć Dwanaście Zaćmionych Gwiezdnych Duchów, by osiągnąć jeszcze większą moc. Z tej samej instancji, wynikało również, że nie pragnie niczego więcej, niż zniszczyć Świat Gwiezdnych Duchów.[2]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Unikalna Fizjologia: Zaćmiony Król Gwiezdnych Duchów posiada unikalną fizjologię, która pozwala mu odbijać ataki, które normalnie byłyby dla niego szkodliwe lub pochłaniają wszystko, co zapragnie. Jednym ze sposobów, aby zaszkodzić jego ciału z zewnątrz wydaje się być otworzenie go przez pocięcie, jednak normalne ataki zlekceważył.[1]

Eclipse Celestial Beast's Roar.png

Ryk Bestii Gwiezdnych Duchów

  • Ryk: Król Gwiezdnych Duchów może zwolnić falę zielonej energii wiatrowej[3] z każdego otworu w jego ciele.[1]
  • Absorpcja: W tej formie Król Gwiezdnych Duchów może zaabsorbować wszystko, co zapragnie ustami lub którymkolwiek otworem w jego ciele.[1]
  • Struktura Ciała: Nowa forma Króla Gwiezdnych Duchów zawiera unikalną strukturę - nie jest ani cieczą, ani ciałem stałym, ani twarde, ani miękkie - jak stwierdził Żelazny Smoczy Zabójca, Gajeel Redfox, któremu ostatecznie udaje się przeciąć przez "skórę" Króla, pomimo faktu, że nie wydaje to mieć jakiegokolwiek wpływu na bestię.[1]
Eclipse King attacks the Mages.png

Promień Transformacji Zaćmionego Króla Gwiezdnych Duchów

Transformacja w Gwiazdozbiór: Zaćmiony Król Gwiezdnych Duchów wykazał zdolność zmiany swoich wrogów w konstelacje. Aby trafić kilka celów naraz, może stworzyć bicz energii, który realizuje ten sam cel, lub po prostu wystrzelić kilka promieni w przypadkowych kierunkach.[1]

Zwiększona Siła: Gwiezdny Król potrafi stworzyć tornado, poprzez machanie rękami, a nawet za pomocą jednego rzutu, może rozbić meteor.[1]

Zwiększona Wytrzymałość: Król Gwiezdnych Duchów może bez szwanku przetrwać kilka, wysokiej klasy ataków od kluczowych członków Fairy Tail.

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Fairy Tail Anime: Odcinek 217
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 215
  3. Fairy Tail Anime Odcinek 209

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki