FANDOM

Zaćmiony Król Gwiezdnych Duchów (星霊王 Seireiō), inaczej znany jako Besta Gwiezdnych Duchów (星霊獣 Seireijū) jest zaćmionym odpowiednikiem Króla Gwiezdnych Duchów.

Wygląd

Zaćmiony Król Gwiezdnych Duchów zmienia się w antropomorficzny kleks, którego ciało jest zbudowane z gwiazd. Na szczycie jego "głowy" Król Gwiezdnych Duchów ma "usta", który potrafi otworzyć i zamknąć w dowolnym momencie. Jednak po wchłonięciu trzynastu Zaćmionych Duchów, jego ciało zaczęło zmieniać się na coś podobnego do swojej pierwotnej postaci, z twarzą został zastąpioną przez gwiazdy.[1]

Osobowość

Król Gwiezdnych Duchów w tym stanie nie posiada żadnej osobowości, zamiast tego opiera się na swoim ryku i brutalnej sile fizycznej.[1] Jak zostało powiedziane przez Wężownika Król jest żądny władzy i chce pożreć Dwanaście Zaćmionych Gwiezdnych Duchów, by osiągnąć jeszcze większą moc. Z tej samej instancji, wynikało również, że nie pragnie niczego więcej, niż zniszczyć Świat Gwiezdnych Duchów.[2]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Unikalna Fizjologia: Zaćmiony Król Gwiezdnych Duchów posiada unikalną fizjologię, która pozwala mu odbijać ataki, które normalnie byłyby dla niego szkodliwe lub pochłaniają wszystko, co zapragnie. Jednym ze sposobów, aby zaszkodzić jego ciału z zewnątrz wydaje się być otworzenie go przez pocięcie, jednak normalne ataki zlekceważył.[1]

Eclipse Celestial Beast's Roar

Ryk Bestii Gwiezdnych Duchów

  • Ryk: Król Gwiezdnych Duchów może zwolnić falę zielonej energii wiatrowej[3] z każdego otworu w jego ciele.[1]
  • Absorpcja: W tej formie Król Gwiezdnych Duchów może zaabsorbować wszystko, co zapragnie ustami lub którymkolwiek otworem w jego ciele.[1]
  • Struktura Ciała: Nowa forma Króla Gwiezdnych Duchów zawiera unikalną strukturę - nie jest ani cieczą, ani ciałem stałym, ani twarde, ani miękkie - jak stwierdził Żelazny Smoczy Zabójca, Gajeel Redfox, któremu ostatecznie udaje się przeciąć przez "skórę" Króla, pomimo faktu, że nie wydaje to mieć jakiegokolwiek wpływu na bestię.[1]
Eclipse King attacks the Mages

Promień Transformacji Zaćmionego Króla Gwiezdnych Duchów

Transformacja w Gwiazdozbiór: Zaćmiony Król Gwiezdnych Duchów wykazał zdolność zmiany swoich wrogów w konstelacje. Aby trafić kilka celów naraz, może stworzyć bicz energii, który realizuje ten sam cel, lub po prostu wystrzelić kilka promieni w przypadkowych kierunkach.[1]

Zwiększona Siła: Gwiezdny Król potrafi stworzyć tornado, poprzez machanie rękami, a nawet za pomocą jednego rzutu, może rozbić meteor.[1]

Zwiększona Wytrzymałość: Król Gwiezdnych Duchów może bez szwanku przetrwać kilka, wysokiej klasy ataków od kluczowych członków Fairy Tail.

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Fairy Tail Anime: Odcinek 217
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 215
  3. Fairy Tail Anime Odcinek 209

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki