Fandom

Fairy Tail Wiki

Klucz do Bramy Wodnika

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Klucz do Bramy Wodnika jest jednym z 12 złotych Kluczy Zodiaku używanych przez Magów Gwiezdnych Duchów do wezwania Wodnika, Aquarius. Został on zniszczony w sadze Tartarus, by przywołać Króla Gwiezdnych Duchów.

Opis

W mandze jest przedstawiany jako zwykły złoty klucz z herbem Wodnika, czyli dwóch równoległych fal, ostemplowanych na dziobie.[1] W anime klucz nadal jest przedstawiany jako złoty, jednak jest dokładniej ozdobiony. Górna część klucza jest podobna do urny przewróconej do góry nogami z dwoma uchwytami po obu stronach. Środek dziobu jest biały, na którego środku wytłoczony jest znak Wodnika w kolorze niebieskim, z sercem na jego podstawie. Ostrze klucza jest podobne do ogona syreny, z "płetwą" wyrastającą z każdej strony podstawy dziobu, a cztery jego końcówki wijące się w kierunku centrum.

Użytkowanie

Mając w posiadaniu ten klucz, Mag Gwiezdnych Duchów może być w stanie przywołać Wodnika za pomocą inkantacji, najlepiej w pobliżu wody. To wezwanie Wodnika, która jest w stanie używać Magii Wody, aby wysłać przeciwników na znaczną odległość za pomocą ogromnej fali.[2]

Inkantacja

Otwórz się Bramo Wodnika, Aquarius!

開く宝瓶宮の扉, アクエリアス!

Hirake, Hōheikyū no Tobira, Akueriasu!

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 4, strona 7
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 1, strony 47-50

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki