Fandom

Fairy Tail Wiki

Kinana

1957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Share

Kinana jest nowym członkiem Gildii Fairy Tail, oraz byłym zwierzakiem członka Oración Seis, Cobry.

Wygląd

Jako zwierzak i najlepszy przyjaciel Cobry, Kinana przyjęła postać ogromnego węża z fioletowymi łuskami. Jej oczy były zielone z czarnymi kreskami. Jako Cubellios mogła również latać dzięki małym fioletowym skrzydłom, które mogła z łatwością ukryć.

Kinana w swojej normalnej postaci jest niską, słodką dziewczyną. Ma ona fioletowe włosy i zielone oczy.

Historia

Kinana kiedy była młoda, została zamieniona w węża przez złego czarodzieja. Do swojej normalnej postaci wróciła dzięki Makarovovi, bo mistrz zdał sobie sprawę, że w rzeczywistości Kinana jest człowiekiem. Kinana na początku nie pamiętała nic z czasów kiedy była wężem, ale ostatnio jej pamięć powoli wraca. Przypomniała sobie głos, który prosi o usłyszenie jej myśli.

Fabuła

Saga Oracion Seis

"Cubellios" - tak nazywała się Kinana podczas sagi Oracion Seis. Była wężem i najlepszym przyjacielem Cobry, maga z mrocznej Gildii Oracion Seis. Wraz z nim walczyła przeciwko Drużynie Światła, oraz Natsu i Happiemu.

Saga X791

Siedem lat po zniszczeniu Wyspy Tenrō budynek gildii przypomina bardziej niewielką tawernę niż okazale prezentującą się siedzibę magów. W Fairy Tail pozostało zaledwie kilkoro członków. Wśród nich jest również Kinana zajmująca się barem.

Po powrocie zaginionych członków Fairy Tail, Makarov pyta Kinanę o samopoczucie. Odpowiada, że wciąż niewiele wie o swojej przeszłości, ale wciąż słyszy w swojej głowie jakiś głos.

Cuberos prof.jpg

Poprzednia postać Kinany

Obecne Magia i Umiejętności

Kinana nie ma obecnie żadnych magicznych mozliwości, jednak jest w trakcie nauki Magii Przejęcia. Jest wspaniałą piosenkarką.

Poprzednie Magia i Umiejętności

Tworzenie Skrzydeł: Cubellios potrafił stworzyć skrzydła, które pozwalały mu latać.

Zwiekszona Siła: Cubellios miał zwiększoną wytrzymałość, dzieki której z łatwością mógł unosić Cobrę. Dzięki tej magii mógł również atakować, co wydzieliśmy kiedy zaatakował Natsu ogonem.

Tworzenie Trucizny: Cubellios umiał wytwarzać śmiertelnie groźną truciznę. Jej działanie polegało na spowolnieniu śmierci i nadawała jej więcej bólu. Cubellios umiał to także zmienić w mgłę, która tworzyła pokarm dla Cobry.

Ciekawostki

  • Spotkaliśmy się z nią po raz pierwszy w sadze Oracion Seis jako Cubellios.
  • Według jej karty gildiowej, nie lubi węży, a lubi musztardę.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki