FANDOM

Kinana jest nowym członkiem Gildii Fairy Tail, oraz byłym zwierzakiem członka Oración Seis, Cobry.

Wygląd

Jako zwierzak i najlepszy przyjaciel Cobry, Kinana przyjęła postać ogromnego węża z fioletowymi łuskami. Jej oczy były zielone z czarnymi kreskami. Jako Cubellios mogła również latać dzięki małym fioletowym skrzydłom, które mogła z łatwością ukryć.

Kinana w swojej normalnej postaci jest niską, słodką dziewczyną. Ma ona fioletowe włosy i zielone oczy.

Historia

Kinana kiedy była młoda, została zamieniona w węża przez złego czarodzieja. Do swojej normalnej postaci wróciła dzięki Makarovovi, bo mistrz zdał sobie sprawę, że w rzeczywistości Kinana jest człowiekiem. Kinana na początku nie pamiętała nic z czasów kiedy była wężem, ale ostatnio jej pamięć powoli wraca. Przypomniała sobie głos, który prosi o usłyszenie jej myśli.

Fabuła

Saga Oracion Seis

"Cubellios" - tak nazywała się Kinana podczas sagi Oracion Seis. Była wężem i najlepszym przyjacielem Cobry, maga z mrocznej Gildii Oracion Seis. Wraz z nim walczyła przeciwko Drużynie Światła, oraz Natsu i Happiemu.

Saga X791

Siedem lat po zniszczeniu Wyspy Tenrō budynek gildii przypomina bardziej niewielką tawernę niż okazale prezentującą się siedzibę magów. W Fairy Tail pozostało zaledwie kilkoro członków. Wśród nich jest również Kinana zajmująca się barem.

Po powrocie zaginionych członków Fairy Tail, Makarov pyta Kinanę o samopoczucie. Odpowiada, że wciąż niewiele wie o swojej przeszłości, ale wciąż słyszy w swojej głowie jakiś głos.

Cuberos prof.jpg

Poprzednia postać Kinany

Obecne Magia i Umiejętności

Kinana nie ma obecnie żadnych magicznych mozliwości, jednak jest w trakcie nauki Magii Przejęcia. Jest wspaniałą piosenkarką.

Poprzednie Magia i Umiejętności

Tworzenie Skrzydeł: Cubellios potrafił stworzyć skrzydła, które pozwalały mu latać.

Zwiekszona Siła: Cubellios miał zwiększoną wytrzymałość, dzieki której z łatwością mógł unosić Cobrę. Dzięki tej magii mógł również atakować, co wydzieliśmy kiedy zaatakował Natsu ogonem.

Tworzenie Trucizny: Cubellios umiał wytwarzać śmiertelnie groźną truciznę. Jej działanie polegało na spowolnieniu śmierci i nadawała jej więcej bólu. Cubellios umiał to także zmienić w mgłę, która tworzyła pokarm dla Cobry.

Ciekawostki

  • Spotkaliśmy się z nią po raz pierwszy w sadze Oracion Seis jako Cubellios.
  • Według jej karty gildiowej, nie lubi węży, a lubi musztardę.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki