Fandom

Fairy Tail Wiki

Kemokemo

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Kemokemo (ケモケモ Kemokemo) jest stworzeniem znalezionym przez Natsu Dragneela, który okazuje się być bogiem na pewnej wyspie.

Wygląd

Kemokemo jest w kształcie pulchnego zwierzaka o czarnym kolorze futra. Ma duże, okrągłe, czarne oczy pośrodku zielonego futerka w kształcie serca. Ma także dwie cienkie anteny wystające z głowy, drobne ręce i parę cienkich, ptasich stóp.

Jednakże po tym jak zdaje sobie sprawię, kim jest naprawdę, oczy robią mu się czerwone, jego zęby wraz z jego szponami i pazurami stają się duże i ostre.

Osobowość

Kemokemo jest zadowolony z Natsu, jako z tego, który go znalazł i traktuje go jako członka rodziny. Ochrania go również poprzez atak na każdego, kto wykracza przeciwko Natsu, tak jak Makarov Dreyar i Bacchus Groh.

Historia

Jak wyjaśnił Lucy, Kemokemo był tym, który ocalił starożytną cywilizację, która mieszkała na tajemniczej wyspie. Wykorzystując swoje zdolności oczyścił wyspę z wirusa przez nią produkowanego i robi to do tej pory.

Magia i Umiejętności

Kemokemo.png

Duży Kemokemo

Magia Ognia (火の魔法Hi no Mahō): Kemokemo potrafi ziać ogniem w podobny sposób jak Natsu. Mimo, że płomienie są początkowo małe i słabe, stają się bardziej wydajne i destrukcyjne, kiedy rośnie większy.

Lot: W swojej pierwotnej formie, Kemokemo może latać używając swoich maleńkich dłoni jako stabilizatora. Jednak, kiedy Kemokemo jest już duży to traci tę zdolność.

Zdolności samooczyszczania: Kemokemo ma zdolność do wytwarzania zielonego dymu, który ma właściwości oczyszczające, skutecznie niweluje wirusa, którego produkuje starożytna wyspa.

Telepatia (念話,テレパシー, Terepashī). Kemokemo zyskuje możliwość komunikowania się telepatycznie po tym jak się przekształca w boga na wyspie.

Kemokemo Fire.gif

Ogień Kemokemo

Więcej w Fandom

Losowa wiki