FANDOM

Kemokemo (ケモケモ Kemokemo) jest stworzeniem znalezionym przez Natsu Dragneela, który okazuje się być bogiem roślin na pewnej wyspie.

Wygląd

Kemokemo jest w kształcie pulchnego zwierzaka o czarnym kolorze futra. Ma duże, okrągłe, czarne oczy pośrodku zielonego futerka w kształcie serca. Ma także dwie cienkie anteny wystające z głowy, drobne ręce i parę cienkich, ptasich stóp.

Jednakże po tym jak zdaje sobie sprawię, kim jest naprawdę, oczy robią mu się czerwone, jego zęby wraz z jego szponami i pazurami stają się duże i ostre.

Osobowość

Kemokemo jest zadowolony z Natsu, jako z tego, który go znalazł i traktuje go jako członka rodziny. Ochrania go również poprzez atak na każdego, kto wykracza przeciwko Natsu, tak jak Makarov Dreyar i Bacchus Groh.

Historia

Jak wyjaśniła Lucy, Kemokemo był tym, który ocalił starożytną cywilizację, która mieszkała na tajemniczej wyspie. Wykorzystując swoje zdolności oczyścił wyspę z wirusa przez nią produkowanego i robi to do tej pory.

Fabuła

Kemokemo występuje w dwóch odcinkach opartych na noveli. Odcinek 223 i 224. Natsu podczas jednej z misji natrafia na jego jajo. On i Happy wysiadują jajo dopóki nie wykluwa się z niego dziwny stworek, którego Natsu nazywa Kemokemo. Nowy członek Drużyny Natsu rusza wraz z nimi na wymianę uczniów między gildiami. Po drodze spotyka ich kilka przykrych zdarzeń, zostają wyrzucani poklei z każdej gildii z powodu Kemokemo i nigdzie nie znajdują odpowiedzi na to kim jest Kemokemo.

W końcu jednak natrafiają na ślad, gdy udają się do gildii Sabertooth. Miało tam miejsce dziwne wydarzenie - z morza wyłoniła się wyspa, która w dodatku wygląda jakby kiedyś była zamieszkana.

Drużyna Natsu wraz z kilkoma członkami gildii Sabertooth ruszają na tajemniczą wyspę, aby ją zbadać. Wraz z nimi udaje się tam wojsko Rady Magii pod dowództwem Lahara. Na wyspie wykryto dziwny gatunek stworzenia i Rada chce to zbadać.

Jak się wkrótce okazuje stworzeniem tym jest Potwór Morski o potężnej sile. Wyspa dodatkowo wydziela truciznę, która zneutralizowała wszystkich magów na wyspie, więc nie są w stanie walczyć z przeciwnikiem. Lucy odkrywa w ruinach na wyspie odpowiedź na to kim jest Kemokemo - jest on Bóstwem Roślin, który ochrania świat przed trucizną z tej wyspy.

Kemokemo, który przypomniał sobie w końcu jaka jest jego rola - momentalnie rośnie do maksymalnego rozmiaru i zaczyna walczyć z Potworem Morskim. W międzyczasie dzięki wydzielanej z jego ciała antytoksynie wszyscy wracają do zdrowia, a Kemokemo wraz z Natsu i Happiem wygrywają walkę z Potworem Morskim.

Kemokemo żegna się z przyjaciółmi, ponieważ nieodwracalnie staje się jednością z tajemniczą wyspą, aby chronić świat przed jej toksynami.

Magia i Umiejętności

Kemokemo

Duży Kemokemo

Magia Ognia (火の魔法Hi no Mahō): Kemokemo potrafi ziać ogniem w podobny sposób jak Natsu. Mimo, że płomienie są początkowo małe i słabe, stają się bardziej wydajne i destrukcyjne, kiedy rośnie większy.
Kemokemo-0

Wyrośnięty Kemokemo

Lot: W swojej pierwotnej formie, Kemokemo może latać używając swoich maleńkich dłoni jako stabilizatora. Jednak, kiedy Kemokemo jest już duży to traci tę zdolność.

Zdolności samooczyszczania: Kemokemo ma zdolność do wytwarzania zielonego dymu, który ma właściwości oczyszczające, skutecznie niweluje wirusa, którego produkuje starożytna wyspa.
Kemokemo Fire

Ogień Kemokemo

Telepatia (念話,テレパシー, Terepashī). Kemokemo zyskuje możliwość komunikowania się telepatycznie po tym jak się przekształca w boga na wyspie.

Ciekawostki

  • Chociaż Kemokemo nie nosił znaku gildii i nie został oficjlanie członkiem Fairy Tail, to można go za niego uznać, po słowach Natsu z odcinka 224, gdy mówi odchodzącemu Kemokemo, że należał od do gildii i zawsze będzie członkiem ich rodziny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki