FANDOM

Karen Lilica była magiem Blue Pegasus i jednym z najbardziej znanych magów Gwiezdnej Energi.

Wygląd

Była wysoką zgrabną dziewczyną, o długich, jasnozielonych włosach, które częściowo zasłaniały jej twarz i czerwonych oczach. Oprócz tatuażu gildii posiadała jeszcze dwa czerwone pióra, jeden na podbrzuszu, drugi nad piersią. Ubierała się zazwyczaj w ciemną spódnicę z paskiem w formie dziurki od klucza, górę od bikini z parą białych skrzydełek, czerwony, podbity futrem płaszcz oraz kapelusik również symbolem skrzydeł. Znak gildii znajdował się z lewej strony na brzuchu.

Osobowość

Karen's sadistic nature.jpg

Sadystyczna natura Karen

Karen na pozór wydawała się idealnie piękną, może nieco snobistyczną kobietą uwielbiającą towarzystwo mężczyzn. Chętnie przyprowadzała ich do gildii, irytując pozostałych jej członków. Jak się jednak okazało, Karen jest okrutna, sadystyczna i egoistyczna. Używała swoich Duchów jako tarczy, za najmniejsze przewinienie przykuwała je na tydzień w świecie ludzi oraz biła bez litości, wykorzystując fakt, że nie mogą się bronić. Wiadomo również, że przez jakiś czas była w związku z Hibiki Laytisem, do jakiego stopnia to było poważny związek, nie wiadomo.

Historia

Historię Karen poznajemy od momentu, gdy jest już uznaną Czarodziejką. Nie zmienił się jej stosunek do
Karen's Grave.png

Grób Karen

Duchów, nadal traktuje je jako nic nie warte narzędzie. Gdy jej Mistrz Gildii, Bob zwraca jaj na to uwagę, ona zamiast zmienić swoje naganne postępowanie, odreagowuje złość na jednym ze swoich Duchów, Baranie, oskarżając ją o donosicielstwo. Za karę, postanawia przykuć ją na tydzień w świecie ludzi (co jest dla Duchów bardzo bolesne). Zirytowany taką sytuacją, wkracza Lew, Loke. Baran znika. Stwierdza, że ją zastąpi i dopóki Karen nie zdecyduje się oboje ich uwolnić, nie wróci do Świata Duchów. Karen, która nie dysponuje mocą wytaczającą by przyzwać kolejnego nie może wykonywać misji. Prosi, błaga i w końcu grozi Leo. Jak się okazuje, wyruszyła w misję bez możliwości użycia magii i została zabita przez Angel.

Magia i Umiejętności

Karen summons Aries.png

Karen przywołuje Barana

Magia Gwiezdnych Duchów: Karen ma możliwość przyzywania Duchów z innego uniwersum. Wiadomo, że posiadała dwa Złote Klucze:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki