Fandom

Fairy Tail Wiki

Kama

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kama jest liderem Legionu Głodnych Wilków, najsilniejszych egzekutorów we Fiore.[1]

Wygląd

Kama's face.png

Kama bez maski

Kama jest średniej wielkości mężczyzną o fioletowych włosach i bystrych oczach, wokół których rozciągają się ciemne linie. Zazwyczaj nosi na sobie metalową maskę, która zasłania jego nos, usta i podbródek.

Osobowość

Kamajest bardzo lojalny wobec Królestwa Fiore i jest gotów zabić przestępców wysłanych do otchłani pałacu. Przed wykonaniem wyroku, mówi swoim ofiarom, by przypomnieli sobie swoje grzechy. Pokazuje on także zaniepokojenie o bezpieczeństwo swoich towarzyszy, co widać, gdy próbował wykorzystać swoje podwójne kosy do wyciągnięcia pochłanianych przez cień Kamikę i Cosmos.[2]

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Saga Avatar

Magia i Umiejętności

Kama attacks Natsu.gif

Kama prezentuje swoją sprawność i siłę bojową

Ekspert Władania Kosą: Podczas walki z Natsu, Kama wykazał niezwykłą zdolność władania kosami, pomimo ich ogromnej wielkości. Kama był również w stanie dopasować się do walki z Panther Lilym (weterana szermierza) w walce zbrojnej.

Guillotine Justice.gif

Gilotyna Sprawiedliwości

  • Gilotyna Sprawiedliwości: Użytkownik odwraca swoje kosy "dłońmi" do przeciwnika i w ten sposób go naznacza. Następnie łączy swoje kosy w jedno, wirujące ostrze podążające za znacznikami na ciele wroga, aż do zakończenia egzekucji.[3]

Zwiększona Siła: Kama wykazywał sporą siłę fizyczną będąc w stanie bez trudu używać każdej ze swoich kos jedną ręką, a także zwinnie nimi atakować.

Zwiększona Wytrzymałość:

Tolerancja Alkoholu: Wykazał on również mieć wysoką tolerancję alkoholu, będąc na równi z Caną i Bacchusem. Każdy z nich znany jest z ogromnego poziomu tolerancji na alkohol.[4]

Ekwipunek

  • Podwójne Kosy: Kama nosi na plecach dwie, niemalże identyczne kosy, które mają magiczne właściwości. Według Kamy, jedna z nich służy do niwelowania magii, natomiast druga do obcinania głów grzeszników. Dzięki nim Kama może rzucić zaklęcie Gilotyna Sprawiedliwości.

Ciekawostki

  • W anime jego imię pozostaje nieznane, jednakże Mira wymyśliła mu imię "Kama" (Sierposław).[5]

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 307, strona 17
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 190
  3. Fairy Tail Anime: Odcinek 182
  4. Fairy Tail Anime: Odcinek 200
  5. Fairy Tail Anime: Odcinek 184

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki