Fandom

Fairy Tail Wiki

Kagura Mikazuchi kontra Yukino Agria

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Poprzednia:

Mirajane Strauss kontra Jenny Realight

Następna:

Natsu Dragneel kontra Gildia Sabertooth

Kagura Mikazuchi kontra Yukino Aguria
Kagura faces against Yukino.png
Saga:

Saga Wielki Turniej Magiczny

Miejsce:

Miasto Krokus

Wynik:

Zwycięża Kagura Mikazuchi

Strony
Moce i Umiejętności

Yukino

Libra

Poniesione Szkody

Kagura nie odnosi żadnych obrażeń.

Yukino jest powierzchownie ranna.

  [Źródło]

Kagura Mikazuchi kontra Yukino Aguria to walka między członkinią Gildii Mermaid Heel, Kagurą Mikazuchi, a magiem z Gildii Sabertooth, Yukino Agurią.

Prolog

Po zakończeniu trzeciej walki drugiego dnia Wielkiego Turnieju Magicznego między Mirajane Strauss, a Jenny Realight, sędziowie ogłosili, kto jako kolejny stanie na arenie. Z Drużyny Mermaid Heel wybrano Kagurę Mikazuchi, a Drużynę Sabertooth reprezentowała Yukino Aguria.[1]

Magini z Sabertooth proponuje zakład, ale Kagura nie jest zainteresowana drobnostkami. Kiedy Yukino na szalę kładzie ich życie, członkini Sabertooth wygrywa.[2]

Walka

Pisces summoned.png

Yukino przywołuje Pisces

Yukino, posługująca się Magią Gwiezdnych Duchów przywołuje Parę Ryb, Pisces, czym zaskakuje Lucy. Dwie ryby otoczyły Kagurę, która skokiem ominęła ich ataki. Widząc to, Yukino otwiera Bramę Wagi, Libry, przywołując już dwa duchy naraz. Rozkazuje jej zwiększyć masę przeciwniczki posługując się Zmianą Grawitacji, a wtedy Pisces będą mogły zaatakować. Okazało się, że Kagura również posługuje się tą magią. Wykorzystuje ją na sobie i znowu unika Pisces za pomocą skoku.[3]

Ophiuchus.png

Yukino otwiera 13-tą Bramę

Yukino nie widząc innego wyjścia otwiera "13 Bramę Zodiaku". W tym czasie Kagura chwyciła rękojeść miecza i ruszyła w stronę Yukino. Pojawia się Wężownik, Ophiuchus, ale Kagura kontynuuje swój bieg. Na drodze staje jej Gwiezdny Duch, więc przygotowuje się do użycia "Ostrza Nienawiści", Arcywroga. Z łatwością tnie węża. Kiedy na drodze do przeciwniczki nie stała już żadna przeszkoda Kagura zaatakowała ją Stylem Niewyciągniętego Miecza i zwyciężyła walkę.[4]

Następstwa

Przegrana Yukino zaskoczyła wszystkich, w szczególności członków Gildii Sabertooth. Mag Gwiezdnych Duchów zaczyna płakać, kiedy Kagura przypomina jej o zakładzie, w którym na szali postawiła swoje życie. Dziewczyna zamierza dotrzymać słowa.[5]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 280, str. 3
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 280, str. 7-8

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki