Fandom

Fairy Tail Wiki

Kagura Mikazuchi

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze32 Udostępnij
Od chwili urodzenia nie polegałam na szczęściu. Wszystko było wynikiem moich wyborów. To właśnie prowadzi mnie w przyszłość.

Kagura Mikazuchi do Yukino Aguria w Kagura kontra Yukino

Kagura Mikazuchi (カグラ・ミカヅチ, Kagura Mikazuchi) jest najsilniejszym magiem Gildii Mermaid Heel i członkiem Drużyny Mermaid Heel, która bierze udział w Wielkim Turnieju Magicznym.

Wygląd

Kagura's appearance.png

Kagura w całości

Kagura jest szczupłą kobietą z długimi, prostymi ciemnymi włosami opadającymi na plecy. Nad skośnymi oczami ma prostą grzywkę z dwoma dłuższymi kosmykami zakrywającymi uszy.

Kagura ubrana jest w biały zapinany żakiet z dwoma rzędami złotych guzików. Ma szeroki kołnierz, który odsłania jasną bluzkę i czerwony, cienki krawat. Ubranie zostało bardzo dobrze ozdobione. Na rękawach, kołnierzu i z przodu wyhaftowano różnorodne wzory. Mankiety włożone są do pary białych rękawic, a koniec żakietu narzucony jest na spódniczkę. Na nogach Kagura ma czarne rajstopy wpuszczone do butów. Jej włosy zdobi biała wstążka, która przez sposób, w jaki została zawiązana, wygląda jak uszy zwierzęcia.

Osobowość

Kagura's calm nature.png

Spokojna postawa Kagury

Kagura sprawia wrażenie bardzo spokojnej i opanowanej, nie pokazuje zbyt wiele emocji. Grzecznie wita się z Yukino i odrzuca jej propozycję o zakładzie. Uważa, że ludzie nie powinni zakładać się o drobnostki, czym pokazuje swoje silne poczucie honoru i dumy.

Choć jest niezwykle utalentowana, Kagura nie chwali się swoimi umiejętnościami, wybiera te najważniejsze potrzebne do wygrania walki. Podczas starcia z dwoma gigantycznymi rybami Pisces nie waha się ani chwili i od razu przystępuje do ataku. Kiedy Yukino oświadcza, że dopisuje jej szczęście, Kagura wyznaje, że nigdy nie polega na szczęściu i kieruje się własnymi wyborami.

Kagura nie uśmiecha się po zwycięstwie, z kamienną twarzą opuszcza pole bitwy. Zatrzymuje się tylko, by przypomnieć swojej przeciwniczce o zakładzie. Jej charakter czyni z niej prawdziwą liderkę.

Z jej Karty Gildiowej można się dowiedzieć, że lubi Simona, a nie lubi Jellala.

Historia

Gdy Kagura była młodą dziewczyną, wiodła życie ze swoim bratem, Simonem. Mimo, iż oboje byli biedni, Kagura cieszyła się z życia, do czasu, aż Simon został uprowadzony podczas „łowu na dzieci” i zabrany do Wieży Niebios, podczas gdy jego siostrze udało się uciec. Kagura poszukiwała Simon’a przez wiele lat, aż poznała w późniejszym czasie Milliannę, która poinformowała ją, że Simon zginął w wieży z ręki Jellala Fermandesa. Gdy poznała prawdę, Kagura poprzysięgła pomszczenie Simona, odbierając Jellalowi życie.

Fabuła

Saga X791

Kagura jako członek Drużyny Mermaid Heel ukończyła eliminacje do Wielkiego Turnieju Magicznego nazwane Podniebnym Labiryntem na szóstej pozycji. Później pojawia się na arenie jako przedstawicielka żeńskiej gildii.[1]

Kagura faces against Yukino.png

Kagura kontra Yukino

Po obejrzeniu zmagań swoich towarzyszek, Kagura zostaje wybrana do reprezentowania gildii w ostatniej walce drugiego dnia. Jej przeciwniczką jest Yukino Aguria z Drużyny Sabertooth. Kagura spokojnie wchodzi na arenę i wita się z Yukino. Po położeniu na szali własnego życia, obserwuje jak Yukino szybko przywołuje Librę i Pisces. Kobieta omija Pisces i anuluje oddziaływanie magii Libry, ponieważ sama się nią posługuje. Kieruje się w stronę Yukino tnąc po drodze Pisces i nowego ducha Ophiuchusa. Szybko dociera do przeciwniczki, komentując jej niedojrzałość przy wymyślaniu zakładu. Atakuje ją ostrzem i wygrywa walkę zdobywając dziesięć punktów dla swojej drużyny.[2]

Saga Tartarus

Saga Imperium Alvarez

Magia i Umiejętności

Kagura's Gravity Magic.gif

Kagura używa Transformacji Grawitacji.

Zmiana Grawitacji: Kagura jest obeznana w tej magii dzięki swojej towarzyszce z drużyny, Risley Law.[3] W anime Risley wspomniała, że to Kagura uczyła ją tej magii [4]. Dzięki niej anulowała efekty magii jednej z duchów Yukino, Libry, a ją samą uziemiając przy pomocy swojej magii, by potem przygnieść zrzuconymi Pisces.

Kagura's Swordsmanship.gif

Szermierka Kagury

Mistrzowska Szermierka: Kagura jest mistrzynią Stylu Niewyciągniętego Miecza, dzięki któremu pocięła Ophiuchusa na kawałki jednym atakiem. Jej poziom posługiwania się ostrzem jest niezwykle wysoki, bowiem władała Ostrzem Nienawiści atakując i omijając jednocześnie przywołanego przez Yukino Wężownika.

  • Silna Forma: Forma ataku z Arcywrogiem, w której Kagura rzuca się na cel z niewyciągniętym z pochwy Arcywrogiem, niszcząc pobliski grunt przy uderzeniu.[5]
  • Tnąca Forma: Forma ataku z Arcywrogiem, w której Kagura rzuca się na przeciwnika tnąc cel w szybkim tępie. Technika ta jest wystarczająco potężna, by przebić się przez Adamantową Zbroję, która jest znana z siły obronnej wystarczającej, by powstrzymać strzał z Jupitera.[6]
  • Latająca Forma: Forma ataku z Arcywrogiem, w której Kagura wycina określone obiekty będące w pobliżu skacząc w powietrze.[7]

Ogromna Szybkość: Kagura z łatwością uniknęła ataku dwóch gigantycznych ryb, Pisces. Ponadto była aż tak szybka że zaraz po przecięciu Ophiuchusa pokonała Yukino.

Kagura kicks Minerva.png

Kagura kopie Minervę

Walka Wręcz: Choć często opiera się na szermierce, Kagura może również użyć nieuzbrojonego ataku po zdobyciu odpowiedniej szansy. Kagura wydaje się faworyzować kopnięcia, kopiąc Minervę w twarz podczas ich potrójnej konfrontacji[8] i strącając Erzę, podczas ich walki.[9]

Ogromna Moc Magiczna: Jako najsilniejszy mag swojej gildii, Kagura ma ogromne poziomy magii. Jej wywierana Moc Magiczna ma niebieski kolor.[10]

Ogromna Wytrzymałość:

Zwiększona Siła:

Wyposażenie

Anime's Archenemy.png

Arcywróg w Anime

Arcywróg: Kagura włada "Ostrzem Urazy", Arcywrogiem, którym posługuje się w swoim Stylu Niewyciągniętego Miecza. Miecz był wystarczająco silny, by pociąć na kawałki Ophiuchusa i pokonać Yukino będąc jeszcze w pochwie. Jedna z jej towarzyszek - Millianna oświadczyła, że wyciągnięcie miecza przez Kagurę spowoduje katastrofę.

Walki i Wydarzenia

Cytaty

(do Yukino Agurii) "Czasami syrena pożera tygrysa!"

(do Yukino Agurii) "Od chwili urodzenia nie polegałam na szczęściu. Wszystko było wynikiem moich wyborów. To właśnie prowadzi mnie w przyszłość".

(do Yukino Agurii) "Twoje życie teraz należy do mnie, prawda?"

Odniesienia

  1. Fairy Tail manga: Rozdział 267, strona 12
  2. Fairy Tail manga: Rozdział 280, strony 3-17
  4. Anime Fairy Tail Odcinek 184
  10. Fairy Tail Anime: Odcinek 184

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki