Fandom

Fairy Tail Wiki

Kaby Melon

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kaby Melon jest synem Zekuy Melona.

Wygląd

Kaby jest stosunkowo wysokim mężczyzną o brzoskwiniowej cerze, szarych włosach i charakterystycznym małym wąsem nad ustami. Ciągle ma zamknięte oczy. Ubiera się w obdarty ciemnozielony garnitur z czerwonym krawatem.

Osobowość

Kaby jest dobrym człowiekiem, który bardzo kochał swojego ojca. Pomimo tego, że nie należał do bogatych ludzi, był gotów zapłacić Drużynie Natsu nawet 2,000,000 klejnotów, by oczyścić dobre imię Zekuy.

Historia

31 lat temu Zekua Melon powrócił do domu po trzech latach nieobecności. Kaby zaczął wypytywać ojca o miejsce, w którym przebywał, ale mężczyzna odciął sobie rękę, by nigdy więcej niczego nie napisać. Niedługo potem został zabrany do szpitala. Kaby miał pretensje do ojca za napisanie dla Duka tak żałosnej książki. Zekua zgadza się z synem, ale utrzymuje, że został sowicie wynagrodzony. To jeszcze bardziej rozwściecza młodego mężczyznę, który wyrzuca ojcu, że sprzedał własną dumę. Niedługo później Zekua popełnia samobójstwo i Kaby znienawidził go jeszcze bardziej. Z czasem zaczyna tego żałować.

Fabuła

Saga Daybreak

830px-Kageyama Karacka and Kaby with wife.jpg

Kaby Melon na paradzie Fantazji

Saga Festiwal Walk

Kaby i jego żona przybyli do Magnolii, by podziwiać paradę Fantazji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki