Fandom

Fairy Tail Wiki

Juvia Lockser kontra Meredy

2079stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Poprzednia:

Erza Scarlet i Juvia Lockser kontra Meredy

Następna:

Erza Scarlet kontra Azuma

Juvia Lockser kontra Meredy
Juvia confronts Meredy.JPG
Saga:

Saga Wyspa Tenrou

Miejsce:

Wyspa Tenrou

Wynik:

Juvia wygrywa.

Strony
Moce i Umiejętności
Poniesione Szkody

Juvia jest ciężko ranna.

Meredy jest lekko ranna.

  [Źródło]

Juvia Lockser kontra Meredy jest walką pomiędzy Magiem Fairy Tail, Juvią Lockser, a członkinią Siedmiu z Purgamiorium gildii Grimoire Heart, Meredy,

Prolog

Podczas walki Juvii i Erzy z Meredy, Mag Wody słyszy, jak Mroczny Mag zaczyna mówić o zamordowaniu Gray'a Fullubuster'a. Juvia wpada w specyficzny stan nerwowy i zaczyna atak na Meredy. Mówi Erzie, że sama sobie z nią poradzi oraz prosi, by znalazła Wendy i Gray'a. Scarlet zgadza się, zostawiając jej przeciwnika.

Walka

Meredy wyjmuje swoje miecze, nie chcąc pozwolić uciec "Numerowi 4", zostaje jednak zatrzymana przez wodne fale Juvii. Używa zatem Maguilty=Promień, by się obronić i zaatakować Juvię, ta odbija atak Wodnym Ostrzem. Meredy uważa, że to zadziwiające, iż pojedynkują się osoby, z których jedna osoba kocha Gray'a, zaś druga nienawidzi, dając mieszkankę różnych uczuć.

Juvia oznajmia, iż właśnie to daje im człowieczeństwo. Meredy stwierdza, że miała szczęście, skoro w chęci zabicia Gray'a zyskała taką osobę do walki, która go kocha. Podnosi rękę do góry, mówiąc, że uczucia Juvii zabiją Gray'a. Wyciąga rękę w jej kierunku, chcąc pokazać dotyk nieba i bezgraniczną rozpacz. Meredy używa czaru Połączenie Uczuć, tworząc na nadgarstku Juvii bransoletkę, której moc tworzy podobną u Gray'a. Juvia pyta Meredy, co zrobiła, zaś dziewczynka odpowiada, że połączyła zmysły jej i Gray'a w jedność. Mag Wody ekscytuje się, porównując to do bycia w niebie i uważając, że teraz może umrzeć szczęśliwa. Radość psuje fakt, iż mogą dzielić także ból, a Meredy atakuje Juvię zaklęciem Maguilty Sodom, co rani także Gray'a.

Meredy dodaje, iż wszystkie wyrządzone na zdrowiu Juvii szkody skrzywdzą także Gray'a, zaś dziewczyna pyta, jak śmie go atakować, używając Wodnego Pędu. Meredy jest tym zdziwiona. Obie na raz atakują zaklęciami Wodnego Wiru i Potrójnego Połączenia Uczuć. Juvia i Gray także odczuwają skutki zaklęcia. Meredy wyjaśnia, że od tej pory cała ich trójka jest połączona. Nie ma teraz znaczenia, kto z nich zginie, bo Gray także umrze. Nazywa to ślepym zaułkiem rozpaczy.

Juvia jest zdruzgotana, gdyż to spowoduje także śmierć Meredy. Dziewczynka mówi, że dla ich trójki pozostała już tylko śmierć. Dodaje także, iż nie ma potrzeby do dalszej walki - przybliża do siebie dwa miecze, chcąc popełnić samobójstwo. Juvia każe jej przestać, Meredy jednak nie boi się śmierci. Dziewczyna, chcąc ją powstrzymać, atakuje samą siebie w nogę, upadając z Meredy na ziemię. Nie robi to na niej wrażenia, gdyż Połączenie Uczuć nie dzieli fizycznych ataków, a by pozbyć się działania czaru, będzie musiała ją zabić, a to sprowadzi śmierć na pozostałą dwójkę. Juvia sprzeciwia się, mówiąc, że wszyscy mogą przeżyć, bo nawet, jeżeli Magowie z Fairy Tail pokonują swoich wrogów, nigdy ich nie zabijają.

Meredy nazywa swoją przeciwniczkę dziecinną, uważając, że wszystko, co robi, robi dla Ultear. Juvia biegnie do niej, mówiąc, że nie pozwoli na śmierć. Meredy przed wbiciem w siebie ostrzy przypomina sobie swoją przeszłość, kiedy to Ultear znalazła ją podczas zniszczenia jej rodzinnej wioski. Kobieta przygarnęła wtedy Meredy. Juvia podbiega do Meredy i przytula ją, mówiąc z uśmiechem, że ma kogoś ważnego dla siebie. Dziewczynka jest zdumiona, ponieważ Połączenie Uczuć pozwoliło teraz na dzielenie emocji. Juvia kontynuuje tym, że musi żyć dla tych, których kocha. Te słowa doprowadzają Meredy do płaczu. Obie upadają na ziemię, zaś zaklęcie Połączenia Uczuć przestaje działać. Meredy mówi, że nie jest w stanie z nią walczyć, zaś Juvia uważa, że nie będzie już próbowała uciec lub ukryć się dla Gray'a.

Następstwa

Po tym, jak Gray uwalnia się od Połączenia Uczuć, Ultear odnajduje go i okłamuje na temat Hades'a. Kobieta podchodzi do Meredy z Zeref'em, mówiąc, że chłopak stał się teraz jej pionkiem w walce z Mistrzem. Podczas rozmowy, Ultear zauważa nieprzytomną Juvię. Tworzy Ostrze Czasu, którym chce zamordować Juvię, Gray jednak ratuje ją przed tym i rozpoczyna walkę z Ultear.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki