Fandom

Fairy Tail Wiki

Jura Neekis

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Jura Neekis jest najsilniejszym członkiem Lamia Scale i jednym z Dziesięciu Świętych Magów.

Po drugim przeskoku czasowym Członek Nowej Rady Magicznej (chapter 421)

Wygląd

Jura jest bardzo wysokim i umięśnionym mężczyzną. Ma głęboko osadzone oczy i brwi w formie kropek, jest też łysy.

Zazwyczaj ubiera się w stroje zrobione z futra i charakterystyczne rękawy wyglądające jak łuski albo spękana ziemia. Na głowie nosił hełm w kształcie głowy smoka.

Lokalizacja znaku gildii jest nieznana.

Osobowość

Pomimo bycia jednym z Dziesięciu, Jura nie chełpi się tym i się z tym nie obnosi. Skromnie uważa, że jest najsłabszym z Dziesięciu i absolutnie nie dorównuje takim potęgom jak np. Makarov.

Jest bardzo dobrze wychowany, zwraca się do wszystkich per "-dono", które według japońskich zasad, jest jednym z najbardziej oficjalnych określeń, stosowanym tylko w dokumentach.

Nie wstydzi się przyznać do swoich słabości, ranny podczas spotkania z Angel, nie udawał, że nic mu się nie stało. Otwarcie przyznał, że był w krytycznym stanie i uratował go Ichiya.

Z jego Karty Gildiowej możemy się również dowiedzieć, że Jura nie znosi groszku (kiedyś zaplątała się tam larwa Bielinka Kapustnika), a z jednej z okładek, że jego hobby to ciężki trening.

Historia

Po raz pierwszy wspomina o nim Yuka podczas walki z Natsu na wyspie Galuna.

Jura jest jednym z wysłanników gildii do wsparcia sojuszu Fairy Tail-Lamia Scale-Blue Pegasus-Cat Shelter, aby pokonać mroczną gildię Oracion Seis. Kiedy reszta członków sojuszu wyrusza, aby odnaleźć wroga, Jura zostaje na początku sparaliżowany perfumami używanymi przez Ichiy'e, a następnie zaatakowany sztyletem przez Angel i jej Gwiezdne Duchy Zodiaku – Gemi i Mini.

Magia i Umiejętności

Magia Ziemi: Jura jest bardzo uzdolniony w magii ziemi. Mówi się, że nawet piasek jest w stanie zmienić w strukturę twardą niczym stal, skąd wziął się jego przydomek: "Stalowa Skała". Dodatkowo, jako jeden z Dziesięciu dysponuje olbrzymim zasobem mocy magicznej.

Zaklęcia:

  • Ściana Stalowej Skały: Z ziemi wyrastają filary, blokując nadciągający atak.
  • Kamienne Zmiażdżenie Najwyższego Króla: wykorzystując kamienie wokół niego, Jura miażdży przeciwnika.

Ważne zdarzenia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki