Fandom

Fairy Tail Wiki

Juliet Sun

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Juliet Sun (ジュリエット・サン, Jurietto San) — jedna z członkiń Oddziału Irene i zarazem Imperium Alvarez.

Wygląd

Juliet jest młodą dziewczyną, która swoje długie blond włosy spina w dwa duże kucyki. Nosi ona skórzany, długi płaszcz. Jej cały strój jest biało-złoty.[1] Oryginalny wygląd Juliet to biały, zwykły miecz.

Osobowość

Juliet wydaje się być wesołą, optymistyczną dziewczyną. Przy swojej towarzyszce Heine i liderce Irene zachowuje się dość dziecinnie, ale nie przejmuje się tym. Żartuje sobie, że to ona jest "Czarnym Aniołem", na co jej towarzyszka trochę się irytuje. Nie przejmuje się zbytnio tym, że pyskuje czasami do swojej liderki. Wszystko obraca w żart. Mimo osobnych charakterów z Heine, obie dziewczyny zgadzają się, że za cel obiorą sobie Mirajane Strauss.

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Irene alters the climate.png

Irene zmienia klimat

Heine wraz z Juliet Sun i liderką oddziału Irene Belserion została wysłana na północy front Fiore. Irene wspomina o dwóch aniołach, które kiedyś na górze Mt.Zonia stoczyły bój. Heine wtedy karci Juliet, która wspomniała o miejscu zamieszkania szkarłatnowłosej. Potem Irene porównuje właśnie Heine i Juliet to owych aniołów. Juliet się cieszy, że będzie czarnym aniołem, za co Heine znów ją karci. Szkarłatnowłosa kobieta zastanawia się, która z dziewcząt wyszłaby zwycięsko, gdyby obie zaczęły walczyć. Heine i Juliet nie są tym zachwycone, po czym Irene oznajmia, że tylko żartowała.

Następnie Irene oznajmia dziewczynom o tym, że obie pójdą na front. Heine od razu rozumie słowa swojej liderki, jednak Juliet nadal pyskuje. Czarnowłosa karci swoją towarzyszkę nazywając ją idiotką. Irene wspomina o trzecim gościu co interesuje bardzo Heine. Potem jeszcze o czwartym co już nawet interesuje, ale i zarazem irytuje Juliet. Obie dziewczyny słysząc, że Irene chce walczyć z czwartym gościem, od razu mówią z aluzją, że mu współczują.

Ciekawostki

  • Sun z angielskiego oznacza słońce.

Odniesienia

  1. Okładka 57 tomu Fairy Tail

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki