Fandom

Fairy Tail Wiki

Jude Heartfilia

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Jude Heartfilia (ジュード・ハートフィリア Jūdo Hātofiria) był ojcem Lucy Heartfilii i kupcem w gildii "Love and Lucky". Wcześniej władał jednym z największych przedsiębiorstw w Fiore. Po śmierci swojej żony, Layli Heartfilii, przestał interesować się swoją córką, całą uwagę skupiając na firmie. Nastolatka, która czuła się odrzucona, postanowiła uciec od despotycznego ojca.

Wygląd

Mr heartfila.jpg

Poprzedni Wygląd Jude Heartfilia

Jude był wysokim mężczyzną w średnim wieku. Pod nosem miał równo przystrzyżony wąs, a na sobie zawsze elegancki garnitur.

Kiedy stracił swój majątek, zaczął wyglądać jak żebrak - urosły mu włosy i broda, a jego ubraniem został wyświechtany płaszcz.

Osobowość

Jude z początku jest pozbawioną serca osobą, której zależy tylko na pieniądzach. Skupił się na firmie, przez co stracił jedyną córkę. Jego stosunek do Lucy uległ zmianie na lepsze, kiedy stracił cały swój majątek.

Historia

Ponad siedemnaście lat wcześniej Jude spotkał Laylę w kupieckiej gildii Love and Lucky. Kiedy zaszła w ciążę, zrezygnowali z pracy. Z szyldu budynku spadła literka "K" i postanowili, że jeśli urodzi się dziewczynka, to nazwą ją "Lucy". Po śmierci żony w 777 roku, Jude przestał interesować się córką, której brakowało rodzicielskiej miłości. Dziewczyna w końcu uciekła z domu. Rok później biznesmen zapłacił gildii Phantom Lord za przyprowadzenie jej z powrotem. Doprowadziło to do wojny między Fairy Tail, a Phantom Lord.

Fabuła

Saga X791

Grób jude.jpg

Grób Jude'a Heartfilia

Lucy przybywa do Gildii Love and Lucky i dowiaduje się o śmierci ojca. Będąc już w Magnolii zostaje wepchnięta do swojego pokoju przez gospodynię. Okazuje się, że ojciec przesyłał jej prezenty w każde urodziny i zostawił po sobie list, w którym pisze, że jest z niej dumny i zawsze ją kochał. Ponadto nazywa ją "błogosławionym" dzieckiem. Gospodyni oznajmia też, że rano przyszedł list, w którym znajdowała się suma pokrywająca cały jej zaległy czynsz.
Jude.jpg

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki