Fandom

Fairy Tail Wiki

Jet

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Jet, a właściwie Sarasuke, jest członkiem Fairy Tail i drużyny Shadow Gear.

Wygląd

Jet jest dosyć wysokim chłopcem, ma płomiennorude włosy i ciemne oczy.

Ubiera się w wysoki słomiany kapelusz i ubranie, przypominające mocno wyświechtane kimono.

Osobowość

Jest sympatyczny i wesoły, jak pozostali członkowie Shadow Gear. Utrzymuje dobry kontakt z pozostałymi członkami gildii (Gajeel jest innego zdania), ale bardzo często jest strofowany przez Elfmana za to, że nie potrafi zachowywać się jak "mężczyzna" i bronić Levy, o której przecież ma bardzo ciepłe uczucia.

Levy jest jego niespełnioną miłością, podobno dała mu jednak kosza już po dwóch sekundach, co jak sam stwierdza jest rekordem świata.

Historia

Jest przyjacielem z dzieciństwa Levy i Droya. Razem stworzyli grupę Shadow Gear. Inne informacje są nieznane.

Magia i Umiejętności

Superszybkość (ang. High Speed jap.ハイスピード Hai Supīdo): Magia Jeta, umożliwia mu osiąganie olbrzymich szybkości.

  • Sokół Wznoszący się do Nieba (ang. Falcon Heaven Soar jap. 隼天翔 Hayabusa Tenshō): jest to kopnięcie z olbrzymiej szybkości. Umiejętność nazywana również Krzykiem Niebiańskiego Sokoła.

Ciekawostki

  • Wiadomo, że miał spotkanie z Racer'em z mrocznej gildii Oracion Seis i jako jedyny zdołał go wyprzedzić.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki