Fandom

Fairy Tail Wiki

Jerome

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Jerome (ジェローム, Jerōmu) jest członkiem kultu Avatar.

Wygląd

Jest wysokim, wątłym mężczyzną z typowo neutralnym wyrazem twarzy. Ma pomarańczowe oczy i sięgające ramion, kudłate blond włosy, przez które nazywany jest przez Briar "Kudłatym". Odziany jest w metalowy napierśnik wraz z czarnymi spodniami i szarym, rozpiętym płaszczem z czarnymi osłonami na ramionach.

Osobowość

Jerome jawi się jako bardzo poważna osoba, niezwykle oddany sprawom kultu i nie ufający nikomu, kto może stać na drodze do spełnienia tych spraw. Zdaje się być niezwykle zapobiegliwy, nie tylko monitorował i chciał przygotować się na przybycie wrogów, ale także prowadził dochodzenia i notatki odnośnie pozostałych członków kultu, tak by nie miał problemu we współpracy z nimi.

Fabuła

Saga Avatar

Jerome'a pierwszy raz widzimy w siedzibie kultu, siedzącego przy stole wraz z pozostałymi członkami w trakcie, gdy ich lider i kapłan, Arlock, deklarował, że skoro Sojusz Balam upadł, to czas na ich kult, by wzrósł i oczyścił ziemię z tych, którzy są przeciwni Zerefowi. Po spotkaniu, Jerome odwiedza kapłana, by wyrazić swoje zaniepokojenie Radą Magii, która zdaje się monitorowała ich i czy rozważne jest rozpoczęcie ich planów w takim wypadku. Briar dołącza do rozmowy, nazywając go "Kudłatym" i komentując to tym, że powinni usunąć zagrożenie, nim zaczną, Arlock jednak każe im opuścić jego komnatę, nie chcąc omawiać spraw w trakcie modlitwy.

Na korytarzu, członkowie Avataru kontynuują rozmowę, choć Jerome stwierdza, że sama Rada nie jest zmartwieniem, a to jak dowiedzieli się o ich lokalizacji i planach. Z rogu pomieszczenia, Gray uśmiecha się i otwarcie pyta czy podejrzewają o to jego; Jerome odpowiada, że zadbał o sprawdzenie lodowego maga i wie, że jego rodzina i Mistrzyni zostali zabici przez Demona z Księgi Zerefa. Pozostali stwierdzają, że nie ma sensu tego wyciągać po takim czasie, Jerome jednak dodaje, że Gray od momentu przystąpienia do kultu, w żaden sposób nie potwierdził swojej wiary. Fullbuster odpowiada, że nie wszystkie informacje, które o nim ma są prawdziwe, a gdy Jerome ponownie kwestionuje jego motywy, Gray uawnia swój plan: chce tylko księgi E.N.D. i użyje ich wszystkich, jako sposób na jej uzyskanie. Po tym jak odchodzi, Jerome spogląda za nim z nieufnością, a następnie mówi Briar, że jednak podoba mu się wymyślone przez nią przezwisko.

Ekwipunek

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki