Fandom

Fairy Tail Wiki

Jenny Realight

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Jenny Realight (ジェニー・リアライト Jenī Riaraito) jest magiem Gildii Blue Pegasus i aktualną Miss Fiore.

Wygląd

Jenny Realight GMG.png

Wygląd Jenny

Jenny Realight jest szczupłą młodą kobietą średniego wzrostu słynącą ze swojej powalającej urody, która zapewniła jej tytuł Miss Fiore X791 roku i rozsławiła jej sesje zdjęciowe w strojach kąpielowych. Posiada długie, falujące jasne włosy, zebrane na czubku głowy i związane w kucyk sięgający połowy pleców. Kilka kosmyków pada jej na twarz, a nad prawe ucho wpina ciemny kwiat. Jenny ma parę dużych, jasnych oczu dopełnionych długimi rzęsami i pełnymi ustami, które podczas goszczenia na Wielkim Turnieju Magicznym pomalowała ciemną szminką.

Ma wysportowaną sylwetkę, na tle której wyróżnia się obfity biust i szerokie ramiona. Jenny upiększa swoje ciało liczną biżuterią: w uszach ma kolczyki, przypominające cienki łańcuch, złożony z dwóch, zaokrąglonych prostokątnych ogniw; na szyję powiesiła jasny naszyjnik, na który składa się wiele płaskich, kwadratowych kawałków metalu; na obu nadgarstkach nosi bransoletki, te znajdujące się na prawej ręce udekorowane są falistym motywem, a na lewej - składają się z trzech cienkich połączonych ze sobą kółeczek. Na małym palcu nosi pierścionek.Kobieta ma na sobie lśniącą, zdobioną cekinami jasną sukienkę bez ramiączek, z rozcięciem po lewej stronie. Strój ten znacznie odkrywa jej dekolt i kończy się na wysokości łydek. Pas przewiązuje długim, falującym materiałem. Na nogach ma sandały na obcasach.

Symbol gildii o fiołkowym kolorze umieszczono na lewym ramieniu.

Osobowość

Musi być przywiązana do swojej gildii, ponieważ szczerze życzy im wygranej podczas Wielkiego Turnieju Magicznego. Już na samym początku macha do nich, czym pokazuje swoje poparcie dla Drużyny Blue Pegasus. Wygląda na to, że jest lubiana przez prowadzących. Jest typową modelką i dobrze czuje się w centrum zainteresowania. Wydaje się być złośliwa, gdyż założyła się z Mirą, wcześniej układając zakład tak, by Mira przegrała. Jednak ostatecznie, to Jenny przegrała i musiała zrobić nagą sesję zdjęciową do Tygodnika Czarodziej. Na jej karcie gildiowej pisze, że nie było dla niej to takie straszne, choć chce by ludzie uważali inaczej, co pokazuje, że jest wrażliwa. Jest także tchórzliwa, co widać, gdy podczas piątego dnia Wielkiego Turnieju Magicznego uciekała po zobaczeniu Erzy, nawet nie próbując walczyć.

Z jej Karty Gildiowej można się dowiedzieć, że lubi zakupy, ale nie lubi czarnej kawy.

Historia

W X784 roku zajęła pierwsze miejsce w Tygodniku Czarodzieja w ankiecie na temat "Magini, z którą chciałbyś chodzić". Pracowała razem z Mirajane przy sesjach w strojach kąpielowych. Po kilku latach wygrała konkurs na "Miss Fiore".

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Została przedstawiona przez Chapatiego Lolę, jednego z prowadzących Wielki Turniej Magiczny. Życzy wygranej Gildii Blue Pegasus, kiedy tylko pojawiają się na arenie. Nie jest zachwycona tym, że eliminacje ukończyły dwie drużyny z Fairy Tail. Zapytana, komu będzie kibicować w "Ukryciu", odpowiada, że swojemu przyjacielowi z gildii, Evowi Tearm. Jakiś czas później, w czasie pierwszej walki zauważa, że Lucy Heartfilia reprezentująca Fairy Tail ma niewielką przewagę nad Flare Coroną z Raven Tail.

Drugiego dnia igrzysk, zostaje wybrana jako przeciwniczka Mirajane z drużyny Fairy Tail B. Walka pomiędzy modelkami zamienia się w konkurs pozowania w strojach kąpielowych. Zdając sobie sprawę z monotonności pokazu, Jenny zakłada się z Mirą, że przegrana Magini będzie musiała pokazać się nago w czasopiśmie Czarodziej. Mirajane przystaje na ten warunek.

Jenny, pewna swoich umiejętności, przemienia się w swoją bojową formę, lecz jest zszokowana odpowiedzią Miry - Satan Soul: Sitri. Zostaje szybko pokonana, jest przerażona konsekwencją przegranej w zakładzie.

Wraz z końcem trzeciego dnia Wielkiego Turnieju Magicznego, Jenny udaje się do popularnego kurortu Ryuzetsu Land, by się zrelaksować. Na miejscu, spotyka Mirajane w towarzystwie Lisanny i pozostałych członków Fairy Tail. W ramach zemsty, rozpoczyna krótką walkę z Mirą na zdejmowanie bikini. Odkładają jednak swój spór na bok i siadają by porozmawiać. Jednakże, chwilę spokoju przerywa eksplozja wywołana przez Natsu, który starał się stopić lód stworzony przez Graya i Lyona. W wyniku wybuchu, basen zostaje wysadzony w powietrze wraz z ludźmi przebywającymi w ośrodku. Stój Jenny zostaje zniszczony a ona sama ląduje na Mirajane.

Magia i Umiejętności

Transformacja: magia ta pozwala Jenny na zmianę wizerunku. Ujawniła ona tę magię podczas pojedynku z Mirajane, jednak zmieniała tylko swoje stroje, a więc w tym przypadku działa to tak samo jak  Podmiana. Na razie Jenny nie używała tej magii, aby zmienić się w inne osoby. Jak twierdzi Mirajane - magia ta jest niesamowicie przydatna, bo umożliwia np. lot (Lulu) lub oddychanie pod wodą. Transformacja ma wiele różnych "rozszerzeń", np. Stalowy Pies, Magia Spłaszczająca lub Przejęcie.

Mechaniczna Dusza: Jenny jest użytkowniczką magii, która pozwala jej na zmianę siebie w obiekty, których dotknie. Jej typ Przejęcia to Dusza Maszyny, który pozwala jej na zmianę ubioru i uzbrojenia naśladujący maszyny, które dotknie. Elfman, Lisanna i Mirajane podczas używania tej magii zmieniają diametralnie swój wizerunek, jednak Jenny dotychczas zmieniła tylko swój strój i nie zdążyła zaprezentować swoich umiejętności w tej formie, gdyż szybko została pokonana prze Mirę.

Walki

Ciekawostki

  • Ewidentnie, ona i Hibiki Lates są parą, gdyż w 172 odcinku anime całowali się.

Nawigacja

  1. PATRZ Szablon:Członkowie Blue Pegasus

Więcej w Fandom

Losowa wiki