FANDOM

Magia Rekonstrukcji Świata: Jeden Wszechświat (世界再構築魔法 ユニバースワン Sekai Sai Kōchiku Mahō: Yunibāsu Wan) jest Magią Caster, polegającą na reorganizacji określonego obszaru, zaklinając go.

Opis

World Reconstruction Magic

Efekt Jednego Wszechświatu reorganizuje Fiore

Typ Magii, który polega na zmianie geografii określonego obszaru i zmianie miejsca osób na tym terenie się znajdujących. Magia ta jest na tyle silna, by zmienić geografię całego Fiore. Gdy zaklęcie zostanie rzucone, jasne światło pochłonie zaklęty teren.[1]

Irene stwierdziła, że Magia ta nie mogła być znana czterysta lat temu, przez co nazwała ją Magią Nowej Ery.[2] Mimo, że wedug Augusta, uporządkowanie ludzi na zaklętym obszarze jest zupełnie przypadkowe, Irene może w jakimś stopniu na to wpływać, tj. z własnej woli teleportowała Acnologię nad ocean, a Zerefa Dragneela do budynku Gildii Fairy Tail i Serca Wróżki.[3] Istnieją jednak poważne skutki uboczne tej Magii: wszystkie lokalizacje zmieniły swoje miejsce w sposób losowy.[4] Zauważono, że do rzucenia tej Magii potrzeba trochę czasu, z uwagi na jego wspaniałą moc i możliwość manipulowania geografią takiej wielkości.[5]

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 489, strony 11-19
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 489, strona 15

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki