Fandom

Fairy Tail Wiki

Jacob Lessio

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Jacob Lessio (ジェイコブ・レッシオ, Jeikobu Resshio) jest członkiem Imperium Alvarez, jako jeden z Dwunastki Spriggana, będącej osobistą strażą cesarza.

Wygląd

Osobowość

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Magia i umiejętności

Podstęp (ステルス Suterusu): Znana także jako Magia Skrytobójstwa (暗殺魔法 Ansatsu Mahō), Jacob jest mistrzem w używaniu jej. Posiada ona trzy główne funkcje. Pierwsza pozwala Jacobowi na całkowite wymazanie jego obecności - nie można go zobaczyć, usłyszeć ani wyczuć za pomocą węchu. Pozwala mu to na poruszanie się będąc kompletnie niezauważonym, nawet jeśli ludzie widzieli go tuż przed chwilą. Fizyczna niewidzialność może zostać anulowana poprzez Magię która używa światła np. Regulusa. Druga funkcja pozwala Jacobowi na widzenie rzeczy które są niewidzialne dla innych - takie jak Mavis dla osób które nie są członkami Fairy Tail. Pozwala mu ona także na rozmawianie, atakowanie i dotykanie takich istot. Ostatnią funkcją Magii Jacoba jest możliwość ataku niewidzialnymi brońmi, których to używał podczas torturowania Mavis, a następnie podczas walki z Natsu i Lucy używał najczęściej niewidzialnych noży i biczy.

Transport:

Ogromna Energia Magiczna: Jako członek Tarcza Spriggana Jacob posiada niesamowity poziom magii porównywalny do najsilniejszego maga z Dziesięciu Świętych Magów.

Ekwipunek

Bronie

  • Noże do rzucania.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie jako jedyny człowiek niebędący członkiem Fairy Tail może zobaczyć Ducha Mavis Vermilion i ją zranić, czyli do czego nie był zdolny nawet Zeref.

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki