Fandom

Fairy Tail Wiki

Invel Yura

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

"Ignorowanie rozkazu Waszej Wysokości to zniewaga dla całej Dwunastki."

— Invel Yura w "Zapowiedź Finałowego Starcia"

Invel Yura (インベル・ユラ, Inberu Yura) jest członkiem Dwunastki Spriggana i mieszkańcem Imperium Alvarez.[1]

Wygląd

Invel jest młodym mężczyzną z włosami w kolorze mroźnego błękitu, które spina w kucyka. Nosi białą koszulę, czarny krawat, ciemne spodnie, buty i niebieski długi płaszcz, który przytrzymuje złoty pasek. Całość dopełniają okulary. [2]

Osobowość

Invel ceni sobie ład i posłuszeństwo, dezaprobuje zachowanie Dimarii, Ajeela i Yajeela.[2]

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Invel wita Zerefa, gdy ten powraca do swojego pałacu w Vistarion. Spytany czy zbierze całą Dwunastkę Spriggana, odpowiada, że zajmie to trochę czasu. Kiedy Ajeel Lamur i Dimaria Yesta pojawiają się w sali, Inbel karci ich za zachowanie wobec cesarza. Zwrócił również uwagę Yajeelowi, ponieważ nie wypełnił oficjalnych dokumentów, przed domaganiem się audiencji u władcy.[2]

Magia i Umiejętności

Magia Lodu: Invel jest bardzo biegły w używaniu tej magii, mogąc bez problemu zamrozić nawet tak potężny ogień jak ogień Smoczego Zabójcy, i to w dużych ilościach. Potrafi także uderzać podmuchami lodu o sporej sile, oraz tworzyć mnóstwo wybuchów lodu przy przeciwniku, zadając mu spore obrażenia. Jego magia lodu potrafi nawet zrazić Gray'a, który sam jest magiem lodu. Potrafi nawet skruszyć większość rodzaju lodu poprzez dotyk. Mówi się, że włada on sama istotą lodu.

  • Zamrożenie: Tak jak większość magów lodu, Invel potrafi zamrażać ludzi i obiekty. Zaklęcie to w jego wykonaniu było na tyle potężne, by zamrozić Natsu, który posługuje się Magią Ognistego Zabójcy Smoków.
  • Lodowy Niewolnik: Używając tej magii Invel nakłada na szyję osoby coś w rodzaju obroży z dzwoneczkiem. Ogranicza to racjonalne myślenie danej osoby, oraz pozwala kierować jej ruchami.
  • Lodowa Blokada: Invel tworzy na szyjach dwójki wrogów obroże połączone łańcuchem. Łańcuch nie może być zdjęty, dopóki jedna z nich nie zginie.
  • Boskie Szaty Rozdzierające Lód: Invel tworzy lodową zbroję, która zamraża wszystko, co ją dotknie.

Magia Śniegu: Invel potrafi stworzyć ogromną śnieżycę, obejmującą sobą spory obszar.

Ogromna Energia Magiczna: Jako członek Dwunastki Spriggana, Invel posiada niesamowity poziom magii porównywalny do najsilniejszego z Dziesięciu Świętych Magów.

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 445, Strona 2
  2. 2,0 2,1 2,2 Fairy Tail Manga: Rozdział 445, Strony 2-9

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki